خوب ببین من خوبم خیلی تلاش کردم حتی حامله شدم
مادر بزرگم که از دست دادم چند وقت باز شروع شده
مشکلم اینه میرم مثلا مسافرت بی قرار میشم بهم خوش نمیگذره
دارو هم فقط الان نصف سرترالین میخورم میدونم اضافه کنم بهترم
من میخوام از تجربیات خم استفاده کنیم هر کی اومد تو تایپیک