2777
2789
عنوان

یادگارت

33 بازدید | 8 پست

این متنو بهمن ۱۴۰۴ برات نوشتم :)


بعدشش که کلی چیز میز خوردیم

باهم راه میریم تو هالمون

و همو مسخره میکنیم

اخههه می دونی محمد .... من هر دقت سحری میخورم بعدش باید راه برم 🤭فک میکردم توام شبیه منی

هعیییی

امسال نه تو هستی

و نه حتی خیالت

نه حتی میتونم دعا کنم ک برگردی 🥺 تو رفتی برای همیشه


منو تنها گذاشتی ...

محمد من خییلی میترسم

از رمضونی بعدی میترسم

از سالهای بعد ترررررر

ک شاید یکی تو زندگی تو باشه

که شاید محمدِ رویای من

هرگز با من سحری نخوره ...

آخخخخخخ و هزار اه از ته دل

ناگفته هایم را برایت مینویسم شاید روزی گذرت به اینجا رسید 🌱 از من ک گذشت مینویسم برای عاشقانی ک در این دیار مانده اند تا با خواندن سرگذشت نافرجام ما معشوق خود را رها نکنند 🖤

الهی

پاک میونید لطفا

ناگفته هایم را برایت مینویسم شاید روزی گذرت به اینجا رسید 🌱 از من ک گذشت مینویسم برای عاشقانی ک در این دیار مانده اند تا با خواندن سرگذشت نافرجام ما معشوق خود را رها نکنند 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهی

پاک میکنید

ناگفته هایم را برایت مینویسم شاید روزی گذرت به اینجا رسید 🌱 از من ک گذشت مینویسم برای عاشقانی ک در این دیار مانده اند تا با خواندن سرگذشت نافرجام ما معشوق خود را رها نکنند 🖤

وقتش گذشت عزیزم

اره

چون کاربر جدیدم کامنتم دیر ارسال میشه


من تو تاپیکامو قفل میکنم نمیخوام کامنت داسته باشن 🫠


درخواست دادم تا زودتر بهتون بگم.و حذف کنم

باز فدا سرمون بعدا میدم تاپیکو حذف کنن

ناگفته هایم را برایت مینویسم شاید روزی گذرت به اینجا رسید 🌱 از من ک گذشت مینویسم برای عاشقانی ک در این دیار مانده اند تا با خواندن سرگذشت نافرجام ما معشوق خود را رها نکنند 🖤

عزیزدلم مهربونم معذرت💋💖

نه قربونت برم

معدرخواهی لازم نیست

شما جز مهربونی کامنتی نذاشتید 🥰

مقصر سایت ک برای ما جدیدا کند

و دیر منتشر میشه ک نمی تونیم قفل کنیم سریع

ناگفته هایم را برایت مینویسم شاید روزی گذرت به اینجا رسید 🌱 از من ک گذشت مینویسم برای عاشقانی ک در این دیار مانده اند تا با خواندن سرگذشت نافرجام ما معشوق خود را رها نکنند 🖤

نه قربونت برم معدرخواهی لازم نیست شما جز مهربونی کامنتی نذاشتید 🥰مقصر سایت ک برای ما جدیدا کند و دی ...

عزیزمی جیگر♥️🩷♥️🩷♥️🩷

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792