2777
2789
عنوان

حس ششم😠😠

| مشاهده متن کامل بحث + 118 بازدید | 28 پست
کرم زرد

چرا همه رو درست میگی بعددد میگی حس ششممم نیستم😭؟؟

میشه بگییی اون پیر زنننن چند روز پیش شبش تو مسجد روبه روم بود چرا نگاهم میکرددد (اخه ما تو یه روستاییم همه همو میشناسن) اخرشم ازم پرسید دخترکیی

خیلی هوامو داشت انگار..

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

😐چخبرته سوالتو بپرس خب

پرسیدم😐 دعوا داری؟

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میخاد بیاد خاستگاری . هورااا

خدانکنه😐

و اینکه نمونه فرهنگ قبول میشم؟

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

خدانکنه😐و اینکه نمونه فرهنگ قبول میشم؟

خب اگه نمی خای بیاد خاستکاری چرا گیر دادی بهش !

ؤالا من دوسال پیش یه پسره خیلی خوشتیپ نشسته بودن رپبه روم با مامانش یه روز چند ساعت نگام کردن و حرف زدن اصلانم برام مهم نبود

خصوصیات منو میگی ترخداظاهری

خخخ من حدس هام افتضاحه ولی باشه

چشمات مشکیه و فعک کنم حالت کشیده باشه

مژه هات خیلی بلند نیست

اندازه موهات متوسطه

قدت به نظرم بلنده یا متوسط رو به بلند

لباست سفید. مشکی. یا سبزه؟

بیخیال از هر خیال= ز غوغای جهان میو🤌🌠🩷🙃

خب اگه نمی خای بیاد خاستکاری چرا گیر دادی بهش ! ؤالا من دوسال پیش یه پسره خیلی خوشتیپ نشسته بودن ر ...

😐😐

وای

اخه میدونی ما تو یه روستاییم همه همو میشناسن بعد خب سنمم کمه ابروم جلو خونوادم میرهه🤣

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز