دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)
دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)
دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)
دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)
من حس ششم نیستم گلم . شانسی یه چیزی گفتم لباست آبی
درسته، لباسم چند رنگست بعد خب یه رنگشش آبیهه
دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)