2777
2789
عنوان

حس ششم😠😠

118 بازدید | 28 پست

رنگ چشماممممم بگو

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😐😐😐چه وضع صحبت کردنه 😐

مگه چجوری صحبت کردم؟😐

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

آبی

نهه

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

قهوه ای روشن

ارهه

رنگ لباسمو بگو سوالمو بپرسممم😭

خیلی واجبههه دارم دیوونههه میشممم

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

سبز ؟

نه>


دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

من حس ششم نیستم گلم . شانسی یه چیزی گفتم لباست آبی

درسته، لباسم چند رنگست بعد خب یه رنگشش آبیهه


دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792