2777
2789
عنوان

حس ششم😠😠

| مشاهده متن کامل بحث + 118 بازدید | 28 پست
کرم زرد

چرا همه رو درست میگی بعددد میگی حس ششممم نیستم😭؟؟

میشه بگییی اون پیر زنننن چند روز پیش شبش تو مسجد روبه روم بود چرا نگاهم میکرددد (اخه ما تو یه روستاییم همه همو میشناسن) اخرشم ازم پرسید دخترکیی

خیلی هوامو داشت انگار..

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

😐چخبرته سوالتو بپرس خب

پرسیدم😐 دعوا داری؟

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میخاد بیاد خاستگاری . هورااا

خدانکنه😐

و اینکه نمونه فرهنگ قبول میشم؟

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

خدانکنه😐و اینکه نمونه فرهنگ قبول میشم؟

خب اگه نمی خای بیاد خاستکاری چرا گیر دادی بهش !

ؤالا من دوسال پیش یه پسره خیلی خوشتیپ نشسته بودن رپبه روم با مامانش یه روز چند ساعت نگام کردن و حرف زدن اصلانم برام مهم نبود

خصوصیات منو میگی ترخداظاهری

خخخ من حدس هام افتضاحه ولی باشه

چشمات مشکیه و فعک کنم حالت کشیده باشه

مژه هات خیلی بلند نیست

اندازه موهات متوسطه

قدت به نظرم بلنده یا متوسط رو به بلند

لباست سفید. مشکی. یا سبزه؟

بیخیال از هر خیال= ز غوغای جهان میو🤌🌠🩷🙃

خب اگه نمی خای بیاد خاستکاری چرا گیر دادی بهش ! ؤالا من دوسال پیش یه پسره خیلی خوشتیپ نشسته بودن ر ...

😐😐

وای

اخه میدونی ما تو یه روستاییم همه همو میشناسن بعد خب سنمم کمه ابروم جلو خونوادم میرهه🤣

دوست عزیزی که تاپیک های منو میبینی و پاسخ میدی، مواقع آفلاین شدنم به هیچ وجه دیگه نمیتونم پاسخت رو بدم نه اینکه بگم مشکل ازگوشیم یا سایت باشه، چون هرچیزی رو همون موقع باید پاسخ بدم. (باتشکر که امضامو میخونی)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز