2777
2789
عنوان

سریال گلسنگ

29 بازدید | 27 پست

چقدر بد تموم شد، خیلی دوسش داشتم. هم بازیاشون و، هم قصه رو...خیلی ام خوب به جزئیات پرداخته بودن و همه چیز ملموس و قابل درک بود. از مکالمه هایی که بینشون رد و بدل میشد تا تصمیماتی که میگرفتن. اما همش منتظر یه اتفاق خاص بودم، تا اینکه دیدم تموم شد😐 خورد تو ذوقم...💔

بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اصلا ندیدمارزش داره شرو کنم؟

قشنگ بود ولی پایان مزخرفی داشت

بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه

اصلا قصه خونه مبهم بود

خیلی چیزا مبهم موند. مثل مرگ فرامرز

بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه

چرت بود به نظرم انگار ممد پنج ساله از تهران داستان رو نوشته بودولی حال و هواش خوب بود

میتونست خیلی قشنگ باشه. به داستانش نپرداختن، فقط جمعش کردن

بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.....ژان دلابرویه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز