دوستان عزیز ممنون میشم راهنمایی کنین من ۲۵سالمه فوقالعاده باهوش بودم نمیدونم بخاطر کمالگرایی یا هر چی که بود دانشگاه نرفتم ،یا بهترین میخواستم یا هیچی الان خیلی ناراحتم خیلی سه سال فروشنده بودم الان مدرک کیک و شیرینی پزی دارم ولی هیچی روحم رو راضی نمیکنه دیپلم م شده اینه دق ،،،من همیشه نفر اول کلاس بودم الان نمیدونم چکار کنم پارسال رفتم کتاب خریدم از اول شروع کنم نتونستم خیلی دور شدم
من به همه گفتم توامیدمی🕊️ناامیدم نکن پسر ام البنین
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.