2777
2789
عنوان

سقط بچه

| مشاهده متن کامل بحث + 382 بازدید | 84 پست
شوهرم حامی خیلی خوبیه مطمئنم پدر خوبیه ولی اونم نمیدونه چاره چیه

ببین همینکه شوهرت پشتت باشه واسه همه چی کافیه. بخدا سقط شاید سه حرف باشه ولی انجام دادنش خیلی حرفه خیلییی سخته بخدا. تو اگه بچرو به دنیا بیاری شاید فقط چندتا تارموت سفیدشه ولی اگه سقطش کنی هم از لحاظ روحی هم جسمی نابودددد میشی. چون همش تو فکر موجود بی گناهی هستی که با دستای خودت نابودش کردی. بزار تا بقیشو بگم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من وقتی فهمیدم که باردارم که از ته دلم از خدا خواستم ارامش بهم بده چون از هر لحاظ فشار هست ولی وقتی ...

خداروشکر شوهر و خانواده شوهرتم که پشتتن یه عروسی بگیر لباسایی هم هست که توش خیلی شکم معلومنباشه. برو خونه خودت ایشالا همه چی بخیر میگذره از همین امام حسین بخواه کمکت کنه از حضرت رباب کمگ بگیر ایشالا صبر و توانش رو بهت میدن

😞😓

ناراحت نباش قشنگم اون بچه خدا خواسته است

بعدشم اصلا همسرت بوده و محرم بودین کار خلاف شرع نکردی که

عقدت طولانی بود ؟

شب که میشه خوش خیم ترین دلتنگی هایم عود میکند.....💔 جان من است او 💍❤️

هشت ماهه عقد کردیم

انشاالله به سلامتی بغلش کنی عزیزم

غصه نخور ناراحتی الآن هم برای خودت هم برای نی نی ضرر داره همون بعد صفر عروسی بگیرین تا ۵ ماهگی شکمت

بزرگ نمیشه

شب که میشه خوش خیم ترین دلتنگی هایم عود میکند.....💔 جان من است او 💍❤️

داخل برنامه گهواره نوشته بود این هفته قلبش تشکیل میشه

بنظرم به شوهرت بگو بعد ماه صفر یه عروسی بگیره برین سر خونه زندگیتون

گناهه سقطش کنی یه موجود زنده اس که قلب داره .من خودم باردارم درک میکنم اون جنین رو🥲🥺

۱۹ اردیبشهت ۱۴۰۵بهترین روز زندگیم بود وقتی بی بی چکم مثبت شد🥹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز