2777
2789
عنوان

سقط بچه

| مشاهده متن کامل بحث + 382 بازدید | 84 پست
ببین همینکه شوهرت پشتت باشه واسه همه چی کافیه. بخدا سقط شاید سه حرف باشه ولی انجام دادنش خیلی حرفه خ ...

تو کل زندگیت همش عذاب وجدان بچه ای که سقط کردی رو داری به خصوص سالای اول ازدواج که هنوز بچه نیاوردی و حوصلت سر میره گاها خوابشو میبینی و با کابوس و استرس از خواب بلند میشی . ولی اگه بچه رو به دنیا بیاری شوهرت بیشتر عاشقتون میشه خانوادت گرمتر میشه خودت سر زنده تری و وقتی بچت بزرگ شد فاصله سنی کمی دارید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا بعنی الان خوبه زود بچه آوردن

واقعا خوبه...

ادم تا جوونه بچه هاش و بیاره هم فاصله سنی کمتره، هم سریع جمع میشه میری دنبال کار و زندگیت...

اونطوری وسط پیشرفت کاری و تحصیلی مجبوری بچه بیاری از همه چیز می افتی!

واقعا بعنی الان خوبه زود بچه آوردن

از همه بدتر تفاوت سنی زیاد هستش...

الان همسر من با بچه ام نزدیک ۴۰ سال تفاوت سنی داره... واقعاااااا بچه ام و نمیفهمه!

خوده بچه امصداش درمیاد بخاطر اینتفاوت!

وای من چیکار کنم بنظرت دارم دیونه میشم😭

سقط نکن از من به تو نصیحت

اگه بچه نمیخواستی باید پیشگیری میکردی حالا که دیگه شده باید به پاش بمونی ، پس حق نداری سقط کنی چون اون هم یک موجود زنده است

 Tunnel Vision                                                                 

چقدر از سقط بچه متنفرمقرار بود خواهر شم که مامانم سقط کرد خیلی گریه کردمنمیشه نگهش داشت هیچ جوره؟ گن ...


چرا مادرت سقطش کرد ؟

فاز این آدما که سفت پیشگیری نمیکنند بعد به فکر سقط می افتند رو نمی فهمم

 Tunnel Vision                                                                 

خیلی جوونی با فداکاری زیاد و گذشتن از خیلی چیزا برای بزرگ کردن بچه کنار نمیای بنظرم خیلی خیلی زوده

ولی دلیل نمیشه سقط بکنه

نمیفهمم چرا خیلی ها تو دوران عقد باردار میشن واقعا باید خوب جلوگیری کنند

ولی متاسفانه شل کاری میکنن

 Tunnel Vision                                                                 

چرا مادرت سقطش کرد ؟فاز این آدما که سفت پیشگیری نمیکنند بعد به فکر سقط می افتند رو نمی فهمم

اول اینکه قبل قضاوت بپرس و مواظب حرف زدنت باش دوم اینکه به گفته دکتر اگر میخواست بچه رو بدنیا بیاره خودش آسیب میدید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاپیک جن

gholamxi | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز