شبتون بخیر دوستان
من چند روز پیش تاپیک زدم راجب اسپارتینا و استفراغش
من فکر میکردم از اسپارتیناس ولی فهمیدم بک ماه و نیمه باردارم من. تو دوران عقد هستم بنظرتون چیکار کنم سقطش کنم شوهرم میگه هرکاری بخوای بکنی پشتتم از ب طرف از خانوادم میترسم
شوهرم میگه بعد اربعین عروسی میگیریم ولی شکمت اومد بالا چیکار کنیم الان یک هفتس خونه مادر شوهرمم جرعت ندارم برم خونه مادرم همش داره غر میزنه و حرفم میزنه چون یک هفته اینجا موندم😭