دلبرک_موفرفری مدیر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 عنوان به کام دل 🧚🏼♀️❣️ | مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست چگونه دل بسپارم به آنکه عاشق نیستکه عقل با دل درماندهام موافق نیست هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست 1405/04/04 | 19:08 13 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 سعی کردم که بمانی و بریدی، به درک.کارمان را به غم و رنج کشیدی، به درک.به جهنم که از این خانه فراری ش ... رفتی و یک نفس نرفت از نظرم خیالِ توبیخبرم ز خود ولی با خبرم ز حالِ تو هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 مهمان دلم باش، دلم جای بدی نیستاین خانه به غیر از تو سرای احدی نیست همه قبیله من عالمان دین بودندمرا معلم عشق تو شاعری آموخت هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 565 رفتی و یک نفس نرفت از نظرم خیالِ توبیخبرم ز خود ولی با خبرم ز حالِ تو من بهشتم همه در دیدن خندیدن توستتا تو باشی نشوم خیره به لب های کسی. لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 گفت منظوری ندارم، منتها منظور داشتبا کلامش زخم میزد، در نگاهش شور داشتطعنه های دوستان بسیار دردآور ت ... سیاهی دو چشمانت مرا کشتدرازی دو زلفانت مرا کشتبه قتلم حاجت تیر و کمان نیستخم ابرو و مژگانت مرا کشت#باباطاهر هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 من بهشتم همه در دیدن خندیدن توستتا تو باشی نشوم خیره به لب های کسی. شعر فقط بهانه است من بلند بلند به تو فکر میکنم هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 565 سیاهی دو چشمانت مرا کشتدرازی دو زلفانت مرا کشتبه قتلم حاجت تیر و کمان نیستخم ابرو و مژگانت مرا کشت#ب ... پیش از آنی که بخواهی از کنارت میروم تا بدانی عذر مارا خواستن کار تو نیست لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
بآوآن عضویت: 1405/03/02 تعداد پست: 565 شعر فقط بهانه است من بلند بلند به تو فکر میکنم در سرم نیست دگر غیر تو رویای کسی من که هرگز نشدم اینهمه شیدای کسی لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 پیش از آنی که بخواهی از کنارت میروم تا بدانی عذر مارا خواستن کار تو نیست رنــجِ فـراق هسـت و امیـد وصـال نیـستاین "هست و نیست" کاش که زیر و زبر شود#فاضل_نظری هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 در سرم نیست دگر غیر تو رویای کسی من که هرگز نشدم اینهمه شیدای کسی ناله را هرچند میخواهم که پنهانی کشمسینه میگوید که من تنگ آمدم فریاد کن هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 گر با غم عشق سازگار آید دلبر مرکب آرزو سوار آید دلگر دل نبود کجا وطن سازد عشقور عشق نباشد به چه کار آید دل؟؟؟#ابوسعید_ابوالخیر هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
کاتنا عضویت: 1401/01/01 تعداد پست: 2633 خداوندا اگر جایی دلی بیتاب دلدار استنمیدانم چطور اما خودت پا در میانی کن.. نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 خداوندا اگر جایی دلی بیتاب دلدار استنمیدانم چطور اما خودت پا در میانی کن.. تا چند کنیم از تو قناعت به نگاهییک عمر قناعت نتوان کرد، الهی هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 گو شمع میارید در این جمع که امشبدر مجلس ما ماه رخ دوست تمام است هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست
رزیتا123 عضویت: 1400/08/02 تعداد پست: 15683 «ز یزدان دان نه از ارکان که کوتهدیدگی باشد / که خطّی کز خرد خیزد تو آن را از بنان بینی»
دلبرک_موفرفری مدیر استارتر عضویت: 1404/10/03 تعداد پست: 1082 برو آنجا که تورا منتظرند، دست برداراز این در وطن خویش غریب...اخوان ثالث هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست