2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست
سعی کردم که بمانی و بریدی، به درک.کارمان را به غم و رنج کشیدی، به درک.به جهنم که از این خانه فراری ش ...

رفتی و یک نفس نرفت از نظرم خیالِ تو


بیخبرم ز خود ولی با خبرم ز حالِ تو

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

مهمان دلم باش، دلم جای بدی نیستاین خانه به غیر از تو سرای احدی نیست

همه قبیله من عالمان دین بودند
مرا معلم عشق تو شاعری آموخت

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رفتی و یک نفس نرفت از نظرم خیالِ توبیخبرم ز خود ولی با خبرم ز حالِ تو

من بهشتم همه در دیدن خندیدن توست

تا تو باشی نشوم خیره به لب های کسی.

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

گفت منظوری ندارم، منتها منظور داشتبا کلامش زخم میزد، در نگاهش شور داشتطعنه های دوستان بسیار دردآور ت ...

سیاهی دو چشمانت مرا کشت
درازی دو زلفانت مرا کشت

به قتلم حاجت تیر و کمان نیست
خم ابرو و مژگانت مرا کشت

#باباطاهر

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

من بهشتم همه در دیدن خندیدن توستتا تو باشی نشوم خیره به لب های کسی.

شعر فقط بهانه است من بلند بلند به تو فکر میکنم

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

سیاهی دو چشمانت مرا کشتدرازی دو زلفانت مرا کشتبه قتلم حاجت تیر و کمان نیستخم ابرو و مژگانت مرا کشت#ب ...

پیش از آنی که بخواهی از کنارت میروم

تا بدانی عذر مارا خواستن کار تو نیست

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

شعر فقط بهانه است من بلند بلند به تو فکر میکنم

در سرم نیست دگر غیر تو رویای کسی

من که هرگز نشدم اینهمه شیدای کسی

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

پیش از آنی که بخواهی از کنارت میروم تا بدانی عذر مارا خواستن کار تو نیست

رنــجِ فـراق هسـت و امیـد وصـال نیـست

این "هست و نیست" کاش که زیر و زبر شود


#فاضل_نظری

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

در سرم نیست دگر غیر تو رویای کسی من که هرگز نشدم اینهمه شیدای کسی

ناله را هرچند میخواهم که پنهانی کشم

سینه میگوید که من تنگ آمدم فریاد کن

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

گر با غم عشق سازگار آید دل
بر مرکب آرزو سوار آید دل

گر دل نبود کجا وطن سازد عشق
ور عشق نباشد به چه کار آید دل؟؟؟

#ابوسعید_ابوالخیر

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

خداوندا اگر جایی دلی بیتاب دلدار است

نمیدانم چطور اما خودت پا در میانی کن..

نمیدانم عزیزم کاش میآمدی مرا از این همه حس بد نجات میدادی و یک چاقو فرو میکردی توی شکمم. آخه خودم دستام میلرزه.

خداوندا اگر جایی دلی بیتاب دلدار استنمیدانم چطور اما خودت پا در میانی کن..

تا چند کنیم از تو قناعت به نگاهی

یک عمر قناعت نتوان کرد، الهی


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤌

saliteh | 0 ثانیه پیش

رقص هیلز

saran23 | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792