2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 261 پست
دلم خون شد غریبانهعذابم را ندیدی توقفس شد سهم من اماچه خوب آسان پریدی تو

دو روزه عمر برفت و خبر نیافتیم

از این جهان چه به جز رنج و غم نیافتیم

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کم به دست آوردمت، افزون ولی انگاشتم بیش از اینها از دعای خود توقع داشتمبید مجنون کاشتم، فکر تو بودم، ...

مجالِ من همین باشد که پنهان عشقِ او ورزم
کنار و بوس و آغوشش چه گویم چون نخواهد شد

شرابِ لعل و جایِ امن و یارِ مهربان ساقی
دلا کی بِه شود کارت اگر اکنون نخواهد شد

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

گرقیامتقصه باشدمن کجا بینم تو را...!؟

سعی کردم که بمانی و بریدی، به درک.

کارمان را به غم و رنج کشیدی، به درک.

به جهنم که از این خانه فراری شده ای،

عاشقت بودم و هرگز نشنیدی، به درک.

میوه ی کال غزل بودم و از بخت بدم

تو مرا هرگز از این شاخه نچیدی، به درک.

فرق خرمهره و گوهر تو نفهمیدی چیست

جنس پاخورده ی بازار خریدی، به درک.

دانه پاشیدم و هربار نشستم به کمین

سادگی کردی و از دام پریدی به درک.

عاقبت سنگ بزرگی به سرت خواهد خورد

میکشی از ته دل آه شدیدی به درک.

بی من این راه تو را گم تر ازین خواهد کرد،

مدتی هست به بنبست رسیدی، به درک.

نوشدارو شدی اما به گمانم قدری

دیر بالای سَرِ کُشته رسیدی، به درک.

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

چه ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم،مگر دشمن کند این ها که من با جان خود کردم.طبیبم گفت درمانی ...

دارم دلکی به تیغ هجران خسته
از یار جدا و با غمش پیوسته

آیا بود آنکه بار دیگر بینم
با یار نشسته و ز غم وارسته؟

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

گیرم که به ظالمان عذابیست الیمزین محکمه یارب به ستم دیده چه سود؟

رفتی و دل بردی و جان من از غم سوختی


باز گرد آخر، که چندین ظلم نتوان کرد و رفت


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

دارم دلکی به تیغ هجران خستهاز یار جدا و با غمش پیوستهآیا بود آنکه بار دیگر بینمبا یار نشسته و ز غم و ...

مهمان دلم باش، دلم جای بدی نیست
این خانه به غیر از تو سرای احدی نیست

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

دو روزه عمر برفت و خبر نیافتیماز این جهان چه به جز رنج و غم نیافتیم

به کویت آمدیم و آرزوی ما نشد حاصل

ز کویت میرویم اینک، هزاران آرزو با ما


هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

به کویت آمدیم و آرزوی ما نشد حاصلز کویت میرویم اینک، هزاران آرزو با ما

گفت منظوری ندارم، منتها منظور داشت

با کلامش زخم میزد، در نگاهش شور داشت

طعنه های دوستان بسیار دردآور ترند

از نمک پرورده باید زخم هارا دور داشت.

لوس م🎀خانومای خوشگل هیچوقت باهم براپلم ندارن💅🏼 Birçok yeteneği ve büyük hedefleri olan bir kız.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792