2777
2789
عنوان

به کام دل 🧚🏼‍♀️❣️

| مشاهده متن کامل بحث + 650 بازدید | 312 پست

بیاین تو کانال شعر منم عضو بشین🥲✨️

t.me/lonelyMoonl

قلب، خانه ای است با دو اتاق خواب. در یکی، رنج و در دیگری شادی زندگی میکند. نباید خیلی بلند خندید، وگرنه رنج در اتاق دیگر بیدار میشود. یانوش: شادی چطور؟ از سر و صدای رنج، بیدار نمیشود؟ کافکا: نه. گوش شادی سنگین است. صدای رنج را در اتاق مجاور نمیشنود.

منم بگمای کاشک میدانستیبه آن اندازه که میگویم و انجام میدهم نیستمن بیشتر از آن انذازه که میگویم و ان ...

تمام عشق منهای نگاه تو چه می ماند؟؟؟

فقط یک زن که روز و شب برایت شعر می خواند

فقط یک زن که مدتهاست تنها عاشق شهر است

فقط یک زن که خود را سهم دستان تو می داند

و این زن خوب می داند چگونه با نگاه خود

تمام شهر را ـ جز تو ـ به هر سازی برقصاند

و می داند چه آسان می تواند هر زمان،هر جا

دل مردان سنگی را به لبخندی بلرزاند

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیاین تو کانال شعر منم عضو بشین🥲✨️t.me/lonelyMoonl

آن زمان که اولین شاعر
نخستین شعر را
بر سنگوارهای سخت
در دلِ غاری سرد نگاشت نمیدانست
کاشف شراب و آتش خواهد بود
در انتظار توام
تویی که خود
چشم انتظار منی
من که کاشفِ شرابم و آتش

مستی
شراب هفت ساله دارد
انگور هایش درخت تاکی
که زیر سایه اش به من گفتی:
“دوستت دارم”

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

آغوشی باش...
و مرا به اندازهی تمام اشتباهاتم بغل کن
بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود!
فقط نگاه باشد و نفس...
زندگی آنقدرها دوام نمیآورد
همین حالا هم دیر است...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

من به آمار زمین مشکوکم تو چطور؟

اگر این سطح پر از آدمهاست

پس چرا این همه دلها تنهاست؟

بیخودی می گویند هیچ کس تنها نیست

چه کسی تنهانیست؟ همه از هم دورند

همه در جمع ولی تنهایند

من که در تردیدم تو چطور؟

[سهراب سپهرى]

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

میگفت: “هزار نفر را بوسیدهام تا بتوانم یک نفر را فراموش کنم” و من از اندوه پنهان آدمهایی که تن به بوسهی فراموشی او دادند، غمم گرفت ...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

گفت : دیگر مثل آن ایام عاشق نیستیگفتم ای دلبر توهم معشوق سابق نیستی . .

دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند... از گوشه ی بامی که پریدیم پریدیم...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

تو دل بستی به معشوقی که خود معشوق ها داردرها کن ای دل غافل خدای بت پرستت را؛

یک روز
من هم به جای دوست داشتن
دوست داشته میشوم
کاش آن روز هم
پای تو در میان باشد....

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

خداوندا اگر جایی دلی بیتاب دلدار استنمیدانم چطور اما خودت پا در میانی کن..

مرنجان دلم را که این مرغ وحشی ز بامی که برخواست مشکل نشیند..

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

«ز یزدان دان نه از ارکان که کوتهدیدگی باشد / که خطّی کز خرد خیزد تو آن را از بنان بینی»

دوستم داشته باش

جوری که دیگر

آرزویی

در دلم باقی نماند...

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

گر دوْر فلک این همه نامرد نمیبوددر جمجمه ی شیر شغال آب نمیخورد

هَرچَند نِــــمیدانــَــم

خواب هایَت را با که شَریک میشَوی


اما هَنـــــــــــــــــــوز

شَـریک تَمـــــــــــــــــام بیخوابی های مــــــَــــن تـویـــــــــــــــی

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

شاید کویر شکلی از جنازه ی دریاست هااا

نيمه شب زمزمه خالي چشم من و ماه

بی تو تنهايي لبريز و فرو خوردن آه

ماه من جای توخاليست من و پنجره ها

می نشينيم به پای هم و شعريست به راه

ساده ميگويم و از سادگيم دلگيرم

كه مرا سادگی و شيفتگی بود گناه

چكنم سخت دراين همهمه خاموش شدم

حرف ناگفته زياد است ميان دل و چاه

قسمت اين بود كه راه من از اين كوچه گذشت

و تو آغاز طلوعی پس از آن شام سياه

كاش اين ثانيه ها فرصت بيداری بود

ماه من از فلك ما بگذر گاه به گاه

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

منم بگمای کاشک میدانستیبه آن اندازه که میگویم و انجام میدهم نیستمن بیشتر از آن انذازه که میگویم و ان ...

همه تو را میبینند اما من احساسَت میکنم...

باید دل ببندم و نمانم
باید بخواهم و بگذرم
باید دلم پیش تو باشد و خودم نباشم
خودمانیم
چقدر سخت است دوست داشتنت

هرچی دوس داری داخل ناشناسم بهم بگو برام کامنت کن لینکش داخل امضام هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز