2777
2789
عنوان

کبودی

56 بازدید | 15 پست

من تو تاپیک قبلیم هست که موهام میریخت بخاطر واکنش به داروی گیاهی. همون پزشک طب سنتی که داروی گیاهیو داده بود گفت بیا برای حجامت سر. من رفتم ولی ای کاش پام میشکست نمیرفتم. بادکشو گذاشتن روی سرم دیدن کار نمیکنه یهو خانمه چسبوندش به پیشونیم که امتحانش کنه مثلا!

و خب پیشونیمو کشید و کبود شد. ۲ ثانیه هم بادکش رو پیشونیم نموند ولی الان ۱ ماهه درگیرم. کبودی کم شده ولی از بین نرفته. واقعا از کار و زندگی موندم نمیدونم چیکار کنم...


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخاطر این کارشون اعتراض کردی چی گفتن؟

اعتراض کردم ولی تهش میگن ببخشید شرمنده

اخه ببخشید به چه درد من میخوره

من خودم تو دانشگاه تدریس میکنم خدا بهم رحم کرد این مدت مجازی بود

هفته بعد امتحانات مقطع ارشد هست و من نمیدونم چطوری برم دانشگاه. هیچوقتم زیاد ارایش نکردم بلدم نیستم بخوام بپوشونمش. از یطرفم میترسم نره یا خیلی طول بکشه..

برو دکتر تا از شر کبودی راحت بشی

۲ هفته پیش رفتم

یه کرم ترمیم کننده بهم داده ولی فعلا کبودیه هست

کمرنگ شده ولی از بین نرفته و وقتی تو اینه نگاه میکنم حتی با فاصله هم مشخصه

سخت نگیر هرچی بهش اهمیت بدی دیر تر خوب میشه

اخه نیست رو صورته واقعا رو اعصابمه

بهبودشم کنده نمیدونم شایدم من حس میکنم کنده

همش میترسم خیلی طول بکشه بره یا جاش بمونه

اخه نیست رو صورته واقعا رو اعصابمهبهبودشم کنده نمیدونم شایدم من حس میکنم کندههمش میترسم خیلی طول بکش ...

جاش که نمی مونه خیالت راحت به مرور کامل خوب میشه فقط باید صبور باشی

بهشون بگید راه حل بدن زودتر رفع بشه. گفتن به مرور زمان کامل رفع میشه ؟

برگشت گفت نمیدونم سرکه سیب بزن، کیوی بزن که خب کن ترسیدم و نزدم چون با این بلاهایی که سرم اوردن دیگه به حرفشون اعتماد ندارم. هفته پیش گفتن اره دو سه روزه میره ولی فعلا نرفته

جاش که نمی مونه خیالت راحت به مرور کامل خوب میشه فقط باید صبور باشی

مرسی عزیزم

واقعا سر ندونم کاری یه ادم من ۱ ماهه جنگ اعصاب دارم. تو خوابمم ریزش مو و کبودی میبینم😁

برگشت گفت نمیدونم سرکه سیب بزن، کیوی بزن که خب کن ترسیدم و نزدم چون با این بلاهایی که سرم اوردن دیگه ...

به نظر من وقتی این کار خطرناک رو انجام دادن و حالیشون نشده دستگاه رو نباید روی صورت تست کنند کلا روشها و داروهای دیگشون هم قابل اعتماد نیست.یعنی متوجه نبوده حدقل روی بازو تست کنه ببینه دستگاه مکش داره؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز