اعتراض کردم ولی تهش میگن ببخشید شرمنده
اخه ببخشید به چه درد من میخوره
من خودم تو دانشگاه تدریس میکنم خدا بهم رحم کرد این مدت مجازی بود
هفته بعد امتحانات مقطع ارشد هست و من نمیدونم چطوری برم دانشگاه. هیچوقتم زیاد ارایش نکردم بلدم نیستم بخوام بپوشونمش. از یطرفم میترسم نره یا خیلی طول بکشه..