من تو تاپیک قبلیم هست که موهام میریخت بخاطر واکنش به داروی گیاهی. همون پزشک طب سنتی که داروی گیاهیو داده بود گفت بیا برای حجامت سر. من رفتم ولی ای کاش پام میشکست نمیرفتم. بادکشو گذاشتن روی سرم دیدن کار نمیکنه یهو خانمه چسبوندش به پیشونیم که امتحانش کنه مثلا!
و خب پیشونیمو کشید و کبود شد. ۲ ثانیه هم بادکش رو پیشونیم نموند ولی الان ۱ ماهه درگیرم. کبودی کم شده ولی از بین نرفته. واقعا از کار و زندگی موندم نمیدونم چیکار کنم...