2777
2789
عنوان

پریود

| مشاهده متن کامل بحث + 187 بازدید | 41 پست
اگه داخل نریخته چیزی ک خب حامله نیستیوالا من که خیلی طبیعی جلوگیری داشتیم و با پیشاب حامله نشدم ی از ...

چیزی نریخته میگه میترسم به کاندوم مالیده باشه و وارد رحم شده باشه

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره ۲۰ روز تاخیر داشتمبخاطر اورژانسی بود

عزمزمه یه سوال دیگه اگه دوماه پشت سر هم قرص اورژانسی بخوریم

اثر داره؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

اگه از موعدت گذشته اره

دعام کن خواهر

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

عزمزمه یه سوال دیگه اگه دوماه پشت سر هم قرص اورژانسی بخوریماثر داره؟

اره دیگه اسمش روشه اورژانسی.

ولی بدنتو داغون میکنی منم همینو کارو کردم دوماه پشت سرهم اورژانسی خوردم

ماه دوم نشدم و ۲۰ روز تاخیر چقد ازمایش دادم و بی بی چک زدم

آخرشم رفتم دکتر بخاطر همین قرصه تنبلی گرفتم

ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚

اره دیگه اسمش روشه اورژانسی.ولی بدنتو داغون میکنی منم همینو کارو کردم دوماه پشت سرهم اورژانسی خوردم ...

چیکار کنم با اینشوهر زبون نفهم

میگه تو باید قرص رو میخوردی مقصر توییتو خودخواهی اگه باردار باشی خودمو میکشم

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

ان شاالله چیزی نیستبعید میدونم حامله باشی

چرا پریود نمیشم

دیروز یکم خون دیدم ولی خیلی کم بود.ترشحاتم کم شده و واژن خشکه

این بشرم فقط استرس میده

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

چیکار کنم با اینشوهر زبون نفهممیگه تو باید قرص رو میخوردی مقصر توییتو خودخواهی اگه باردار باشی خودمو ...

وایییی این چه حرفیه عزیزم

نگران نباش حامله نیستی حالا برو ازمایش بده خبر بده بهم

شوهر منم کارشو میکنه بعد یادش میاد ک حامله نشی ی وقت!

ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚

چرا پریود نمیشمدیروز یکم خون دیدم ولی خیلی کم بود.ترشحاتم کم شده و واژن خشکهاین بشرم فقط استرس میده

خب شاید بخای بشی

ببین استرس خیلی بده هااا


ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚

وایییی این چه حرفیه عزیزمنگران نباش حامله نیستی حالا برو ازمایش بده خبر بده بهم شوهر منم کارشو میکنه ...

حتما عزیزم اجرت با امام حسین

میخوام تا شنبه صبر کنم آخه قبلا که منظم بود یکی دو روز عقب و جلو میشد ولی چه کنم که خون تو جگرم میکنه این مرد

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

خب شاید بخای بشیببین استرس خیلی بده هااا

میخوام آروم باشم ولی چه کنم که کسی که کنارمه بمب استرسه

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

حتما عزیزم اجرت با امام حسینمیخوام تا شنبه صبر کنم آخه قبلا که منظم بود یکی دو روز عقب و جلو میشد ول ...

قربونت برم عزیزم

نگران نباش اگه چیزی داخل ریخته نشده

پریود میشی ، بیشترشم بخاطر استرسه

ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚

میخوام آروم باشم ولی چه کنم که کسی که کنارمه بمب استرسه

بگو شوهرمی ، دوست پسرمک نیستی اینجوری میکنی

فوقش سقط میکنم اصلا😑

ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز