2777
2789
عنوان

پریود

187 بازدید | 41 پست

تا حالا عقب انداختید؟چند روز؟

چیکا کنم؟؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

تا ۸-۱۰روز طبیعیه

اگه باردار نیستی انواع دمنوشا هس بخوری پریود میشی

کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند

گاهی شده ۲ ماه

اما بعداً درست شد الان اکثرا یا تو همون تاریخ میشم یا یکم زودتر

اگه بیشتر از سه ماه عقب انداختی بهتره بری دکتر

هیچکس در جنگ پیروز نمیشود؛ فقط بعضی ها دیرتر میفهمند چه چیزهایی را باخته اند.💚🌈

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من همیشه منظم بود ولی حالا نمیدونم چه مرگمه

چیکار کنم؟؟؟؟؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

تا پنج روز طبیعی هست تا هفت روز شد متاهل بودی بی بی چک بزن و بعد ده روز دکتر مراجعه کن

ای وای

ببینید من هر ماه سوممیشدم ماه قبل بخاطر قرص اورژانسی یکم شدم

بعد پاکی دوباره شوهرم شک کرد و گفت قرص بخور البته کاندوم داشت ولی نخوردم

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

گاهی شده ۲ ماهاما بعداً درست شد الان اکثرا یا تو همون تاریخ میشم یا یکم زودتر اگه بیشتر از سه ماه عق ...

خدا کنه بارداری نباشه

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

اره ۲۰ روز تاخیر داشتمبخاطر اورژانسی بود


عزیزم ببین ۲۳ اردیبهشت خوردم و ۱ خرداد پریود شدم

و بعد پاکی دوباره شوهرم میگفت شک دارم و باز بخور من گفت دوماه پشت سر هم فایده نداره

الان هنوز پریود نشدم

یعنی باردارم؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

اره ۲۰ روز تاخیر داشتمبخاطر اورژانسی بود

شما بعد خوردن قرص ۲۰ رو عقب انداختی؟همون پریود اول؟من پریود دومم بعد قرصه.

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

نه عزیزم ببین ۲۳ اردیبهشت خوردم و ۱ خرداد پریود شدمو بعد پاکی دوباره شوهرم میگفت شک دارم و باز بخور ...

بعد پریودت باز رابطه داشتین ک گفت قرص بخور؟

ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚

شما بعد خوردن قرص ۲۰ رو عقب انداختی؟همون پریود اول؟من پریود دومم بعد قرصه.

پریود دوم .

پریود اول اوکی بود ولی پریود دوم ۲۰ روز تاخیر داشتم

برو ی ازمایش بده خیالت راحت بشه

ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚

بعد پریودت باز رابطه داشتین ک گفت قرص بخور؟

بله

ولی کاندوم داشت

میگفت اول برعکس پوشیده و بعد درستش کرده البته قبل از رابطه میگه میترسم پیشاب بهش بوده باشه

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

بلهولی کاندوم داشتمیگفت اول برعکس پوشیده و بعد درستش کرده البته قبل از رابطه میگه میترسم پیشاب بهش ب ...

اگه داخل نریخته چیزی ک خب حامله نیستی

والا من که خیلی طبیعی جلوگیری داشتیم و با پیشاب حامله نشدم

ی ازمایش بده مطمئن میشی

ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚

پریود دوم .پریود اول اوکی بود ولی پریود دوم ۲۰ روز تاخیر داشتمبرو ی ازمایش بده خیالت راحت بشه

آزمایش الان جواب میده


خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز