نگیییین مدیر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 عنوان پریود | مشاهده متن کامل بحث + 187 بازدید | 41 پست تا حالا عقب انداختید؟چند روز؟چیکا کنم؟؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین امروز | 07:57 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخترک1111 عضویت: 1403/11/30 تعداد پست: 13011 ۲ هفته بیشتر از ۵ یا ۷ روز باید حواست باشه اگر مجردی بری دکتر اگرم ازدواج کردی آزمایش بدی
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 اگه داخل نریخته چیزی ک خب حامله نیستیوالا من که خیلی طبیعی جلوگیری داشتیم و با پیشاب حامله نشدم ی از ... چیزی نریخته میگه میترسم به کاندوم مالیده باشه و وارد رحم شده باشه خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 اره ۲۰ روز تاخیر داشتمبخاطر اورژانسی بود عزمزمه یه سوال دیگه اگه دوماه پشت سر هم قرص اورژانسی بخوریماثر داره؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 آزمایش الان جواب میده اگه از موعدت گذشته اره ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 اگه از موعدت گذشته اره دعام کن خواهر خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 عزمزمه یه سوال دیگه اگه دوماه پشت سر هم قرص اورژانسی بخوریماثر داره؟ اره دیگه اسمش روشه اورژانسی.ولی بدنتو داغون میکنی منم همینو کارو کردم دوماه پشت سرهم اورژانسی خوردم ماه دوم نشدم و ۲۰ روز تاخیر چقد ازمایش دادم و بی بی چک زدم آخرشم رفتم دکتر بخاطر همین قرصه تنبلی گرفتم ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 دعام کن خواهر ان شاالله چیزی نیستبعید میدونم حامله باشی ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 اره دیگه اسمش روشه اورژانسی.ولی بدنتو داغون میکنی منم همینو کارو کردم دوماه پشت سرهم اورژانسی خوردم ... چیکار کنم با اینشوهر زبون نفهممیگه تو باید قرص رو میخوردی مقصر توییتو خودخواهی اگه باردار باشی خودمو میکشم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 ان شاالله چیزی نیستبعید میدونم حامله باشی چرا پریود نمیشمدیروز یکم خون دیدم ولی خیلی کم بود.ترشحاتم کم شده و واژن خشکهاین بشرم فقط استرس میده خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 چیکار کنم با اینشوهر زبون نفهممیگه تو باید قرص رو میخوردی مقصر توییتو خودخواهی اگه باردار باشی خودمو ... وایییی این چه حرفیه عزیزمنگران نباش حامله نیستی حالا برو ازمایش بده خبر بده بهم شوهر منم کارشو میکنه بعد یادش میاد ک حامله نشی ی وقت! ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 چرا پریود نمیشمدیروز یکم خون دیدم ولی خیلی کم بود.ترشحاتم کم شده و واژن خشکهاین بشرم فقط استرس میده خب شاید بخای بشیببین استرس خیلی بده هااا ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 وایییی این چه حرفیه عزیزمنگران نباش حامله نیستی حالا برو ازمایش بده خبر بده بهم شوهر منم کارشو میکنه ... حتما عزیزم اجرت با امام حسینمیخوام تا شنبه صبر کنم آخه قبلا که منظم بود یکی دو روز عقب و جلو میشد ولی چه کنم که خون تو جگرم میکنه این مرد خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 خب شاید بخای بشیببین استرس خیلی بده هااا میخوام آروم باشم ولی چه کنم که کسی که کنارمه بمب استرسه خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 حتما عزیزم اجرت با امام حسینمیخوام تا شنبه صبر کنم آخه قبلا که منظم بود یکی دو روز عقب و جلو میشد ول ... قربونت برم عزیزمنگران نباش اگه چیزی داخل ریخته نشده پریود میشی ، بیشترشم بخاطر استرسه ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 میخوام آروم باشم ولی چه کنم که کسی که کنارمه بمب استرسه بگو شوهرمی ، دوست پسرمک نیستی اینجوری میکنیفوقش سقط میکنم اصلا😑 ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚