2777
2789

صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه مکث کن دو خط بود مثبته و مبارکه

بنی آدم اعضای یک پیکرند به جز قوم شوهر که ویرانگرند🔥

صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه ...

خب من صبحا زود بیدار نمیشم مثلا ساعتای ۴ صبح میخوابم تا ۱۱. همون ۱۱ بذارم خوبه؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه ...

نمیشه الان صبر کنم ۵ ساعت از اخرین ادرارم که گذشت تست بذارم؟

خب من صبحا زود بیدار نمیشم مثلا ساعتای ۴ صبح میخوابم تا ۱۱. همون ۱۱ بذارم خوبه؟

بخدا نمیدونم😐اینجوری ک اگ باردارم باشی باید خواب خوراکت منظم کنی

بنی آدم اعضای یک پیکرند به جز قوم شوهر که ویرانگرند🔥

نمیشه الان صبر کنم ۵ ساعت از اخرین ادرارم که گذشت تست بذارم؟

چرا میشه

ولی همون ۱۱صبح هم میتونی تست کنی

مهم اینه بعد بیدار شدنت با اولین ادرارت انجامش بدی

۳قطره بریز رواون قسمت بعد ۲ الی ۵ دقیقه صبر کن بیشتراز ۵ دقیقه خط تبخیر میشه و منفیه

اگه باردار باشی همون ۲،۳ دقیقه اول خط میوفته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792