2777
2789

صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه مکث کن دو خط بود مثبته و مبارکه

بنی آدم اعضای یک پیکرند به جز قوم شوهر که ویرانگرند🔥

صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه ...

خب من صبحا زود بیدار نمیشم مثلا ساعتای ۴ صبح میخوابم تا ۱۱. همون ۱۱ بذارم خوبه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه ...

نمیشه الان صبر کنم ۵ ساعت از اخرین ادرارم که گذشت تست بذارم؟

خب من صبحا زود بیدار نمیشم مثلا ساعتای ۴ صبح میخوابم تا ۱۱. همون ۱۱ بذارم خوبه؟

بخدا نمیدونم😐اینجوری ک اگ باردارم باشی باید خواب خوراکت منظم کنی

بنی آدم اعضای یک پیکرند به جز قوم شوهر که ویرانگرند🔥

نمیشه الان صبر کنم ۵ ساعت از اخرین ادرارم که گذشت تست بذارم؟

چرا میشه

ولی همون ۱۱صبح هم میتونی تست کنی

مهم اینه بعد بیدار شدنت با اولین ادرارت انجامش بدی

۳قطره بریز رواون قسمت بعد ۲ الی ۵ دقیقه صبر کن بیشتراز ۵ دقیقه خط تبخیر میشه و منفیه

اگه باردار باشی همون ۲،۳ دقیقه اول خط میوفته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خواسته واقعی

ehsanr | 27 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز