zahra2000az مدیر استارتر عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 7 عنوان بی بی چک 24 بازدید | 6 پست سلام . برا استفاده از بیبی چک حتما باید از آخرین ادرار گذشته باشه؟ دیروز | 20:52 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
2525mary عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 516 صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه مکث کن دو خط بود مثبته و مبارکه بنی آدم اعضای یک پیکرند به جز قوم شوهر که ویرانگرند🔥
zahra2000az مدیر استارتر عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 7 صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه ... خب من صبحا زود بیدار نمیشم مثلا ساعتای ۴ صبح میخوابم تا ۱۱. همون ۱۱ بذارم خوبه؟
zahra2000az مدیر استارتر عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 7 صبح ناشتا نرو ادرارتو خالی کن همون اول بریز رو اون قسمت با قطره چکون داخلش چند قطره سه الی ده دقیقه ... نمیشه الان صبر کنم ۵ ساعت از اخرین ادرارم که گذشت تست بذارم؟
2525mary عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 516 خب من صبحا زود بیدار نمیشم مثلا ساعتای ۴ صبح میخوابم تا ۱۱. همون ۱۱ بذارم خوبه؟ بخدا نمیدونم😐اینجوری ک اگ باردارم باشی باید خواب خوراکت منظم کنی بنی آدم اعضای یک پیکرند به جز قوم شوهر که ویرانگرند🔥
ادریناااا عضویت: 1405/02/26 تعداد پست: 270 نمیشه الان صبر کنم ۵ ساعت از اخرین ادرارم که گذشت تست بذارم؟ چرا میشهولی همون ۱۱صبح هم میتونی تست کنیمهم اینه بعد بیدار شدنت با اولین ادرارت انجامش بدی۳قطره بریز رواون قسمت بعد ۲ الی ۵ دقیقه صبر کن بیشتراز ۵ دقیقه خط تبخیر میشه و منفیه اگه باردار باشی همون ۲،۳ دقیقه اول خط میوفته