2777
2789
عنوان

مجردی

| مشاهده متن کامل بحث + 135 بازدید | 21 پست
چار روز دیگه که خودت موندیو خودت میبینمت

راستش حرفت پر از درد بود انگار ولی اگه چار روز دیگه من بودمو یه زندگی نافرجامو چنتا بچه که هیچ اینده ای ندارن چی خوشبختی نه ازدواج نه مجردی خوشبختی یعنی حال خوب

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با حرفات موافقم کسی که نتونه تنهایی خودشو شاد نگه داره قطعا تو رابطم یه ادم افسردس توهم زمان خوبیو ا ...

منم ادم مجازی نیستم اونقدر

ولی خیلی ادم برونگراییم دوستای زیادی دارم زیاد دعوت میشم دورهمی و مهمونی بعد با دوستای اونام دوست میشم 🤣 البته صمیمی نه در حدی که اشنا زیاد دارم

اگه تهران باشی و ارتباط برات سخت باشه مثلا یه سری تجربه ها برگزار میشه مثل عطرسازی، سفالگری، کتابخونی، تئاتر اونجا میتونی با ادمای شبیه خودت ارتباط بگیری مثلا

حالا نه فقط برای رابطه دوستای دختر خوبیم پیدا میکنی

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

منم ادم مجازی نیستم اونقدرولی خیلی ادم برونگراییم دوستای زیادی دارم زیاد دعوت میشم دورهمی و مهمونی ب ...

این خیلی خوبه که اعتماد بنفس داری مشکل من از بی اعتمادی به خودمم هست متاسفانه همین برونگرایی یعنی انرژی مثبت منم متاسفانه نه خانوادم اونطوریه که بتونم اینجور جاها برم نه خونم تهرانه

معلومه خیلی در مورد مسایل مختلف فکر زیاد میکنی همه جوانبش میسنجی شاید فکر میکنی میتونی اختیار همه چیو داشته باشی یعنی بیشتر توی ذهنت زندگی میکنی.در صورتی که اختیار کامل نداریم فقط باید کار درست انجام بدیم نتیجه رو خدا تعیین میکنه.در مورد اینکه بعضیا چجور راحت ازدواج میکنن چون اون بعد غریزه و احساسی شون اولویت داره واسشون تا بعد دیگه که مسائل مادی هس.در واقع ما با احساسات نیازها و غریزمون به دنیا میایم ن با پول خونه ماشین پس اولویت با مورد اوله.شنیدی میگن سن که بیاد بالا ازدواج سخت تر میشه من برعکس فکر میکردم الان که بالای ۳۰رسیدم فهمیدم اشتباه میکردم واقعا ازدواج زیر ۳۰ خیلی بهتره از همه نظر پسری که بالای ۳۰ ۳۵ هس همه چی داره ولی ذوق نداره چه فایده ☹️

مثلا اگر ۲۰تا ۳۰ رو ۱۲ ساعت حساب کنیم ۳۰تا ۴۰ ۶ساعته خیلی سریع تر میگذره این خیلی بده اگر تنها هم باشی چون معمولا خانواده رفتن پی زندگیشون دیگه پدر مادر سنشون بالا رفته خودت میمونی خودت مثل من که حسرت گذشته که واقعا چرا مثلا ۱۰سال پیش اقدام نکردم چی تو مغزم میگذشت.بعد اینده ترسناک میشه.خلقت انسان جوریه که در کنار جنس مخالف یه احساساتی داره که به ارامشش کمک میکنه زندگیش هدفدار میشه دست خودشم نیس خدا اینجور درست کرده.در مورد خانواده هم درست گفتی مثلا مسایل ج توی خانواده ما به شدت تابو بود هیچوقت ندیدم پدر مادرم همدیگه رو بغل کنن بوس کنن یا بابام گل بگیره بیاد خونه وقتی فهمیدن من دوس دختر دارم جوری برخورد کردن انگار کشتار جمعی نسل کشی انسانها کردم.این چیزا باعث شد ن ارتباط گرفتن درست بلد بشیم ن به نیازا احساسمون بها بدیم مغزمون رفت توی چهارچوب مسخره که تا به اینجا رسیدم.مردشور دهه سیاه شصت ببره.

معلومه خیلی در مورد مسایل مختلف فکر زیاد میکنی همه جوانبش میسنجی شاید فکر میکنی میتونی اختیار همه چی ...

اول که داشتم پستتو میخوندم حس کردم که چقدر دقیق همه چیزو گفتی واقعا عمینطوره من ذاتا ادم ریسک پذیری نیستم و خیلی سخت یه چیزو انتخاب میکنم اما وقتی انتخابش کردم همجوره هستم

یه چیز تو حرفات خیلی برام اشنا بود خانواده ..

خانوادم طوری رفتار کردن که من تو این بیست سال عمر حتی یبارم که شده هیچ رابطه ای نداشتم حتی بع غلط انقدر تنها موندم که احساس کردم شاید مشکل از منه شاید من زن کافی نیستم شاید زشتم هزار شاید دیگه

ولی قطعا همه چیز دست ما نیست و یه بخشی برمیگرده به شانس و اقبال که ادم درست تو زندگیت بیاد وگرنه با این محدودیت ها همیشه تنها میمونی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بفرما

1delara | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز