2789
عنوان

مجردی

135 بازدید | 21 پست

سلام رفقا میخوام نظرتو بپرسم از مجردا که مستقلن واقعیت اینکه هیچ حسی خوبی نسبت به ازدواج ندارم سنمم سنیه که اگه الان جواب ندم احتمالا روز به روز خواستگار های کمتری دارم بعضی وقتا با خودم فک میکنم که چطوری بعضی ها بدون هیچ فکر قبلی میرن سمت ازدواج بدون هیچ هدفی بدون هیچ اینده ای شاید یا خیلی ساده میگیرن یا اینکه خیلی ریسک پذیرن شایدم من زیادی کمالگرام وباید از نظرم همه چی بی نقص باشه ولی من تو خودم م نمیبینم که بتونم حس زن بودن و احساسی رفتار کردن رو داشته باشم اصلا یجورایی روی انجام دادن این کارارو ندارم نمیدونم بخاطر تربیت خانوادم بوده یا محیط زندگیم ولی انگار زیادی سردم نه اینکه خیلی بی احساس باشم فقط اینکه اینا ادا هارو بلد نیستم در بیارم کسی هست مثل من باشه؟من کافی نیستم برای هیچ مردی! مجردا بگین که تنهایی زندگی کردن چطوری البته تنها بودنشو فاکتور بگیرید شاید مهاجرت کردم و برای همیشه تنها موندم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ازدواج کردن اصلا ملاک خوشبختی نیستبعضیا واقعا تنهایی یکی از ملاک های ارامشش هست

اره منم واقعا با این چیزایی که تو خونه پدری کشیدم دیگه عمیقا و واقعا فقط دنبال ارامشم بیست سالمه ولی انگار خیلی زود پیر شدم زن هایی رو میبینم که سی چهل سالشونه اما یجوری خوبن که من در برابرشون مثل یه ادم هفتاد سالم

ببین مجرد موندن در این صورت خوبه:

مستقل باشی شغل و درامد داشته باشی

خانواده حمایت گر داشته باشی

دوست خوب داشته باشی و ادم اجتماعی باشی

شهر بزرگ زندگی کنی که تفریح و فضا برای بیرون رفتن باشه

اهل سفر و گردش و تفریحات باشی

اگه همه اینا رو داری برای ازدواجت عجله نکن لذت ببر از زندگی و مجردی

اگه دو سه تا گزینه اول رو نداری مجرد موندن فقط عذابت میده و نشخوار فکری



ببین مجرد موندن در این صورت خوبه:مستقل باشی شغل و درامد داشته باشیخانواده حمایت گر داشته باشی دوست خ ...

یه چیزای خیلی مهمی اشاره کردی خدایی اگه مجرد باشیو خونه پدر بمونیو شغل نداشته باشی خیلی خیلی بده درسته خودت شاید فک کنی خونه خودته ولی بقیه جور دیگع ای باهات رفتار میکنن

یه چیزای خیلی مهمی اشاره کردی خدایی اگه مجرد باشیو خونه پدر بمونیو شغل نداشته باشی خیلی خیلی بده درس ...

مخصوصا تو این وضعیت بد اقتصادی به ادم حس بی مصرف بودن و اضافه بودن دست میده

من تنها زندگی میکنم و زندگی خوش میگذره جدی 😂 اصلا من معتقدم کسی که نتونه از تنهاییش لذت ببره توی رابطه شم نمیتونه موفق باشه

راجع به رابطه میفهمتت من رابطه 3 ساله دارم و هنوزهم خودمو اماده ازدواج نمیدونم و فکر میکنم حداقل دو سال دیگه زمان میخوام دوستی با ازدواج خیلی متفاوته

اما راجع به دوستی و دیت کردن من هم معیارهای سخت گیرانه ای داشتم البته بنظرم واقعا منطقی بودن یعنی عجیب غریب نبودن ولی خب تراپبستمم تاییدشون کرد من اواخر 21 سالگی وارد رابطه شدم سن کمی بود اصلا فکرشو نمیکردم که بخواد رابطمون اینقدر جدی و طولانی بشه که حتی پلن ازدواج داشته باشم ولی بنظرم دیت کردن بد نیست بعضیا کلا یه گاردی دارن که نه حتی حاضر به صحبت کردنم نیستن ولی این شناخته خیلیی چیزا بهت یاد میده راجع به خودت و شخصیتت توی رابطه حتی من یه سری معیارهام تغییر کرد توی این دیت ها

رابطه خوبه، رابطه کمک کننده ست ولی ارزش اینکه بخاطرش از معیارهای اصلیت بزنی رو اصلا نداره تنهایی بهتر از یار بده

پس بنظرم نیازی نیست بهش فکر کنی زندگیتو بکن برای هر هدفی که داری تلاش کن توی جمع هایی که یه علاقه مشترک دارن باش شاید اینجوری یار مورد علاقتو پیدا کنی چون بخش زیادیش شانسه که سر راه هم قرار بگیرین

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

من تنها زندگی میکنم و زندگی خوش میگذره جدی 😂 اصلا من معتقدم کسی که نتونه از تنهاییش لذت ببره توی را ...

با حرفات موافقم کسی که نتونه تنهایی خودشو شاد نگه داره قطعا تو رابطم یه ادم افسردس توهم زمان خوبیو انتخاب کردی و بنظرم کارت خیلی درست بود که به هم اجازه شناخته شدن دادی من تو این قضیه دیت یکم گارد دارم چون اون ادم مناسبو نمیشه از تو مجازی پیدا کرد ولی به ازدواج سنتیم خیلی علاقه ندارم بنظرم حالا که سه سال وقت گذاشتی پای رابطت اگع ادم درست زندکیته نترس و شروع کن امیدوارم خوشبخت بشی❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز