اول که داشتم پستتو میخوندم حس کردم که چقدر دقیق همه چیزو گفتی واقعا عمینطوره من ذاتا ادم ریسک پذیری نیستم و خیلی سخت یه چیزو انتخاب میکنم اما وقتی انتخابش کردم همجوره هستم
یه چیز تو حرفات خیلی برام اشنا بود خانواده ..
خانوادم طوری رفتار کردن که من تو این بیست سال عمر حتی یبارم که شده هیچ رابطه ای نداشتم حتی بع غلط انقدر تنها موندم که احساس کردم شاید مشکل از منه شاید من زن کافی نیستم شاید زشتم هزار شاید دیگه
ولی قطعا همه چیز دست ما نیست و یه بخشی برمیگرده به شانس و اقبال که ادم درست تو زندگیت بیاد وگرنه با این محدودیت ها همیشه تنها میمونی