هنوز بیست دقیقه از بازی نگذشته گل اولو خورد😕کاش گل دوم رو اگر تو این فاصله خورد سریع خودشون انصراف بدن نذارن به گل سوم و چهارم و... برسه🤭😬 عربستان هم ک رسما *** فعلا فقط خودمون از خاورمیانه خوب بازی کردیم
با احترام درخواست دوستی هیچ کدام از اقایون پذیرفته نمیشود🔪🩸🎀
If you want to destroy me, do so with caution, because if your arrow misses, mine won't miss🎲...♞⚜“When I set the rules, the outcome is already decided... I don’t compete; I am the standard.”⚜♞⚜️پروفم کپی نشه⚜️
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
با افتخار تمااام ترک و آذری ام😌 عاشق وطنم؛ ایران🇮🇷🫀اندکی مغرور...! درونگرا و ساکتم ولی زبونِ درازی دارم🤧آرزوهامو سعی میکنم به هیچ بنی و بشری نگم. چون اطرافم خبرچین و حسود زیاد دارم (ولی باز درز میکنه) 😩 در اکثر مواقع زندگیم تنها خودم بودم و خدام🥺 یادگرفتم که قوی و مستقل باشم...:)
ی زمانی عربستان رو تو سر ما میزدن سطلیا یادم نمیره
.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو
.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو