2777
2789
عنوان

عراق

| مشاهده متن کامل بحث + 819 بازدید | 82 پست
صفر صفر یه گل هم زدیم آفساید بود افسایدش کرد طارمی ماتحتش تو آفساید بود

خدایا ببخش 😂یاد افساید معروف لوکاکو افتادم

با احترام درخواست دوستی هیچ کدام از اقایون پذیرفته نمیشود🔪🩸🎀

امسال براشون شرایط خوب نبود سالهای قبل رو چی میگی هیچوقت نشده از گروهشون سعود کنن بیان بالا


مهم الانه که اومدن جلو محل اقامتشون گفتن بی شرف اما مردونه وایسادن هزار برابر بهتر از اون تیم هایی که هیچ مشکلی نداشتند بازی کردن

اگه پیاممو دیدی فقط ی صلوات برام بفرست چون حالم خیلی بده🥺

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینم حرف خوبیه 😁 ولی درکل میگم کشورای خاور میانه به حز ایران 🤲🙄 تا الان خراب کردن قطر ۶ تا خورد � ...

قطر تیم جالبی نیست 👍

اره ایران تو خاورمیانه عالی بود

و خدا معجزه میکند !🌱💛

نگین اینجوری بدبخت خودش زد شانس بود دیگه

نه بابا منم که حرفش نزدم پرسید دیشب چی شدهه

بیچاره بخدا خیلی دلم براش سوخت بعدش خیلی ناراحت بود اصلا خیلی قشنگ گل زد

اگه پیاممو دیدی فقط ی صلوات برام بفرست چون حالم خیلی بده🥺

😂 من اصلا فوتبالی نیستم موقع جام جهانی فوتبالی میشم

داداشم میگه خیابانی به یه بنده خدایی میگفت اگر شما بودید این توپ افساید نمیشد😂😂🤣🤣

با احترام درخواست دوستی هیچ کدام از اقایون پذیرفته نمیشود🔪🩸🎀

داداشم میگه خیابانی به یه بنده خدایی میگفت اگر شما بودید این توپ افساید نمیشد😂😂🤣🤣

بخدا شاید باورت نشه گلی

دیشب ی ساعت بهم توضیح میدان آفساید یعنی چی 😂😂😂😂

بعد ی جا هم دروازهه خودمون با حریف اشتباه گرفتم بیرانوند گل رو که گرفت شروع کردم فروش دادن دیدم خودین😶😶😶🌫️

اگه پیاممو دیدی فقط ی صلوات برام بفرست چون حالم خیلی بده🥺

گناه داشتت خودشم گل زده بود ی ذرههههه بودبیرانوند هم افتخار ما لرا شد دوباره

اره زنده باد بیرانوند ، خدایی گناداره برا ی بازی طارمی رو لعنتش میکنن هرچند ب شوخی امسال بچه هامون استرس داشتن بالاخره جنگ داشتیم و مشکلات روحی هم بخاطر غم دی ماه هم غم میناب و جنگ و... باید براشون دعاکنیم موفق بشن بااین شرایط بازی کردن خیلی حرفه خدا یاورشون باشه

لطفا برای رسیدن ب حاجتم دعام کنید انشالا حاجت روا بشید 
بخدا شاید باورت نشه گلی دیشب ی ساعت بهم توضیح میدان آفساید یعنی چی 😂😂😂😂بعد ی جا هم دروازهه خودمو ...

اعععع🤣 منم با افساید مشکل دارم تو کاتون فوتبالیست یاد گرفتم🤌

با احترام درخواست دوستی هیچ کدام از اقایون پذیرفته نمیشود🔪🩸🎀

نه بابا منم که حرفش نزدم پرسید دیشب چی شدهه بیچاره بخدا خیلی دلم براش سوخت بعدش خیلی ناراحت بود اصلا ...

اره خیلی تاکتیکی بود خیلی ناراحت شدم حالا حتما کلی خودشو سرزنش میکنه و ناراحته از اونطرف مردم براش جوک میسازن روحیه شو خراب میکنن رو بازی مصر تاثیر میزارن🥲

.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو

اره زنده باد بیرانوند ، خدایی گناداره برا ی بازی طارمی رو لعنتش میکنن هرچند ب شوخی امسال بچه هامون ...

بخدا من حتی گریه هم کردم براش خیلیییی گناه داشتن خیلییی شرایطشون بد بود ی سری احمق نفهم اشتباه گرفته بودنشون با سیاستمدارها فکر کن مکزیکی ها آنقدر خوب رفتار کردن ولی ی سریا ابروی ایران و ایرانیو بردن

البته دعای میناب و مردم ایران بدرقه راهشون


اگه پیاممو دیدی فقط ی صلوات برام بفرست چون حالم خیلی بده🥺

خدایا ببخش 😂یاد افساید معروف لوکاکو افتادم

مگه چی شده بود آفساید لوکاکو؟!

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت... و آرزوی پروریدن نسلی...پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز