هنوز بیست دقیقه از بازی نگذشته گل اولو خورد😕کاش گل دوم رو اگر تو این فاصله خورد سریع خودشون انصراف بدن نذارن به گل سوم و چهارم و... برسه🤭😬 عربستان هم ک رسما *** فعلا فقط خودمون از خاورمیانه خوب بازی کردیم
با احترام درخواست دوستی هیچ کدام از اقایون پذیرفته نمیشود🔪🩸🎀
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
گناه داشتت خودشم گل زده بود ی ذرههههه بودبیرانوند هم افتخار ما لرا شد دوباره
اره زنده باد بیرانوند ، خدایی گناداره برا ی بازی طارمی رو لعنتش میکنن هرچند ب شوخی امسال بچه هامون استرس داشتن بالاخره جنگ داشتیم و مشکلات روحی هم بخاطر غم دی ماه هم غم میناب و جنگ و... باید براشون دعاکنیم موفق بشن بااین شرایط بازی کردن خیلی حرفه خدا یاورشون باشه
لطفا برای رسیدن ب حاجتم دعام کنید انشالا حاجت روا بشید
نه بابا منم که حرفش نزدم پرسید دیشب چی شدهه بیچاره بخدا خیلی دلم براش سوخت بعدش خیلی ناراحت بود اصلا ...
اره خیلی تاکتیکی بود خیلی ناراحت شدم حالا حتما کلی خودشو سرزنش میکنه و ناراحته از اونطرف مردم براش جوک میسازن روحیه شو خراب میکنن رو بازی مصر تاثیر میزارن🥲
.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو
اره زنده باد بیرانوند ، خدایی گناداره برا ی بازی طارمی رو لعنتش میکنن هرچند ب شوخی امسال بچه هامون ...
بخدا من حتی گریه هم کردم براش خیلیییی گناه داشتن خیلییی شرایطشون بد بود ی سری احمق نفهم اشتباه گرفته بودنشون با سیاستمدارها فکر کن مکزیکی ها آنقدر خوب رفتار کردن ولی ی سریا ابروی ایران و ایرانیو بردن
البته دعای میناب و مردم ایران بدرقه راهشون
اگه پیاممو دیدی فقط ی صلوات برام بفرست چون حالم خیلی بده🥺
دخترکی شاد در من میزیست...که چونان شاپرک، به اینسو و آنسو میپرید...خیال پرواز داشت... و آرزوی پروریدن نسلی...پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بالهایش ریخت... پَرپَر شد...