2777
2789
عنوان

عراق

| مشاهده متن کامل بحث + 819 بازدید | 82 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیرانوند واقعا عالی بازی کرد انتظارش رو اصلا نداشتم

فک کن دی برویینه و لوکاکو تو زمینن گلر رئال تو زمینه بیرو کاپ بهترین بازیکن زمینو میبره خیلی حرفه

.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو

دیشب بچه هامون مردانه جنگیدن واقعا

داره واقعا همش سراسر استرس بود

من خیلییی دلم برا تک تکشون سوخت خیلی سختی کشیدن اونجا

اگه پیاممو دیدی فقط ی صلوات برام بفرست چون حالم خیلی بده🥺

داداش فرانسه گرون ترین و خطرناک ترین ترکیب بازی جام جهانیهحتی برزیل و آرژانتین و آلمان هم ترس دارن ب ...

اینم حرف خوبیه 😁 ولی درکل میگم کشورای خاور میانه به حز ایران 🤲🙄 تا الان خراب کردن

قطر ۶ تا خورد 😂

با احترام درخواست دوستی هیچ کدام از اقایون پذیرفته نمیشود🔪🩸🎀

فک کن دی برویینه و لوکاکو تو زمینن گلر رئال تو زمینه بیرو کاپ بهترین بازیکن زمینو میبره خیلی حرفه

اخه ااقعا خوب بازی کرد بیرو حقش بود 👌من ازش متنفرم چون حاشیه زیاد داره یکمم اسکله ولی واقعا حقش بود


با احترام درخواست دوستی هیچ کدام از اقایون پذیرفته نمیشود🔪🩸🎀

صفر صفر یه گل هم زدیم آفساید بود افسایدش کرد طارمی ماتحتش تو آفساید بود

🤣🤣وای دیدم امروز هی میگفتن طارمی لعنت ب ک ونت😐🤣بیچاره طارمی

لطفا برای رسیدن ب حاجتم دعام کنید انشالا حاجت روا بشید 
🤣🤣وای دیدم امروز هی میگفتن طارمی لعنت ب ک ونت😐🤣بیچاره طارمی


گناه داشتت خودشم گل زده بود ی ذرههههه بود

بیرانوند هم افتخار ما لرا شد دوباره

اگه پیاممو دیدی فقط ی صلوات برام بفرست چون حالم خیلی بده🥺

صفر صفر یه گل هم زدیم آفساید بود افسایدش کرد طارمی ماتحتش تو آفساید بود

نگین اینجوری بدبخت خودش زد شانس بود دیگه

.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناخن گرفتن شب

pari89eee | 34 ثانیه پیش

بفرما

1delara | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز