2789
عنوان

اسپارتینا

40 بازدید | 19 پست

سلام

دوستان من شیش دوز اسپارتینا زدم

دوز ششم وزنم استپ کرده بود دکتر گفت دوز پنج بزن

و الان دو هفتع میگذره من سرگیجه و حالت تهوع وحشتناک دارم و الان دو هفته اس جز اب هیچی نخوردم خیلی حالم بدع بنظرتون چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توروخدا چرا از اين كارا ميكنين؟ خب خواهرم رژيم بگير ورزش كن ،چرا ميانبر ميرين؟

وقتی کسی ۶۰ کیلو اضافه وزن داره چجوری بارژیم کم کنه؟الکی نشینین فتوا بدین.دوسه تادکتر خوب رفتم گفتن حتما بزن عوارض چاقی بدتره

💜خدابامن است💜

بنظرتون برم بیمارستان هلاک شدم😭

ببین منم دارم میزنم اگه هیچی نخوری عضله میسوزونی وبیحال میشی خیلییی بیحال.غذای چرب وقند اینا اصلاااا نخور که باعث تهوع میشه.درکنارآمپول حتماااا باید مراعات کنی وچرب نخوری

💜خدابامن است💜

وقتی کسی ۶۰ کیلو اضافه وزن داره چجوری بارژیم کم کنه؟الکی نشینین فتوا بدین.دوسه تادکتر خوب رفتم گفتن ...

همونجوري كه من كم كردم

فتوا هم نميدم ،فقط تنبلي مانعش هست والسلام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792