2789
عنوان

کاش بتونم

75 بازدید | 32 پست

وارد رابطه بشم خسته شدم ولی نمیتونم ب کسی اعتماد کنم در واقع اونی ک میخوام نیستن مطمعنم اونیم باشه ک میخوام نمیتونم وارد رابطه شم باهاش

چیکار کنم 😪

تنها ترین لحظه ی انسان اونجاست که خودش ب خودش میگه ؛ اشکال نداره درست میشه (:

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا آخه اینجوری فک میکنی

چه جوری ؟

شاید چون خیلی حساسم تحمل اینکه کسی دلمو بشکنه رو ندارم و اینکه یا حسی ندارم یا بد عاشق میشم

تنها ترین لحظه ی انسان اونجاست که خودش ب خودش میگه ؛ اشکال نداره درست میشه (:
منم همینم ترجیح میدم وارد رابطه نشم صبر کن آدم مناسب خودش میاد توی زندگیت

کجاس پسس اگه دیر میاد میخوام نیاد

تنها ترین لحظه ی انسان اونجاست که خودش ب خودش میگه ؛ اشکال نداره درست میشه (:
چه جوری ؟ شاید چون خیلی حساسم تحمل اینکه کسی دلمو بشکنه رو ندارم و اینکه یا حسی ندارم یا بد عاشق می ...

همین افکارت دیگه


آدم اگه بخاد اینجوری فک کنه ک اصلا نمیتونه زندگی کنه

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز