goollliii مدیر استارتر عضویت: 1402/06/14 تعداد پست: 766 عنوان کاش بتونم 75 بازدید | 32 پست وارد رابطه بشم خسته شدم ولی نمیتونم ب کسی اعتماد کنم در واقع اونی ک میخوام نیستن مطمعنم اونیم باشه ک میخوام نمیتونم وارد رابطه شم باهاش چیکار کنم 😪 تنها ترین لحظه ی انسان اونجاست که خودش ب خودش میگه ؛ اشکال نداره درست میشه (: دیروز | 22:42 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115640 چرا آخه اینجوری فک میکنی هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
goollliii مدیر استارتر عضویت: 1402/06/14 تعداد پست: 766 دلم یکیو میخواد ک نمیدونم کیه چقدر همه راحت وارد رابطه میشن 😭 تنها ترین لحظه ی انسان اونجاست که خودش ب خودش میگه ؛ اشکال نداره درست میشه (:
goollliii مدیر استارتر عضویت: 1402/06/14 تعداد پست: 766 چرا آخه اینجوری فک میکنی چه جوری ؟ شاید چون خیلی حساسم تحمل اینکه کسی دلمو بشکنه رو ندارم و اینکه یا حسی ندارم یا بد عاشق میشم تنها ترین لحظه ی انسان اونجاست که خودش ب خودش میگه ؛ اشکال نداره درست میشه (:
queen_of_happiness عضویت: 1403/09/09 تعداد پست: 84 منم همینم ترجیح میدم وارد رابطه نشم صبر کن آدم مناسب خودش میاد توی زندگیت
goollliii مدیر استارتر عضویت: 1402/06/14 تعداد پست: 766 اعتمادبه نفس داشته باش و وارد رابطه شو شاید از اعتماد بنفس زیاد وارد نمیشم تنها ترین لحظه ی انسان اونجاست که خودش ب خودش میگه ؛ اشکال نداره درست میشه (:
goollliii مدیر استارتر عضویت: 1402/06/14 تعداد پست: 766 منم همینم ترجیح میدم وارد رابطه نشم صبر کن آدم مناسب خودش میاد توی زندگیت کجاس پسس اگه دیر میاد میخوام نیاد تنها ترین لحظه ی انسان اونجاست که خودش ب خودش میگه ؛ اشکال نداره درست میشه (:
queen_of_happiness عضویت: 1403/09/09 تعداد پست: 84 چه جوری ؟ شاید چون خیلی حساسم تحمل اینکه کسی دلمو بشکنه رو ندارم و اینکه یا حسی ندارم یا بد عاشق می ... وایی تو خیلی منی امثال ما وارد رابطه نشن بهترهیه درصد اشتباه باشه نابود میشیم
asieh68raha عضویت: 1405/02/01 تعداد پست: 643 شاید از اعتماد بنفس زیاد وارد نمیشم کسی هست که باهاش وارد بشیب ؟
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115640 چه جوری ؟ شاید چون خیلی حساسم تحمل اینکه کسی دلمو بشکنه رو ندارم و اینکه یا حسی ندارم یا بد عاشق می ... همین افکارت دیگهآدم اگه بخاد اینجوری فک کنه ک اصلا نمیتونه زندگی کنه هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤