_setare_ordibehshtii مدیر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 10167 عنوان کنکوریا🥲🧡🌱 | مشاهده متن کامل بحث + 26 بازدید | 24 پست حالتون چطوره بچه ها؟آمادگی دارین برای نهایی؟الان فقط برای نهایی میخونید یا کنکور و نهاییمن فقط درگیر نهاییم خیلی استرس دارم و تا حدودی ناامیدم میگم اگه امسالم نشه چی🥲🧡🌱کاش میشد آینده رو دید... به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍 دیروز | 17:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_setare_ordibehshtii مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 10167 تراز ۸۸۰۰ انسانی خوبه؟ سخته آوردنش توی یکسال ؟ نهتقریبا ریاضی ۲۰ درصدفنون ۳۰ و ایناجامعه و روان ۷۰عربی ۵۰تاریخ جغرافیا ۴۰و فلسفه منطق در حد ۱۵و اقتصاد در حد ۴۰ بزنی میاری هرچند معدلم مهمه به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍
_setare_ordibehshtii مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 10167 بمیرم برات🥲امسال سال خیلی سختی بود خیلی سختمنم پارسال جمله اخرتو خیلی میگفتم امسال میبینم اونهمه اس ... قربونت برم خیلی استرس و اضطراب دارم🥲🧡🫂 به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍
_setare_ordibehshtii مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 10167 نگران نباش کنکور تستیه چرا یادت نباشه؟تو بخون بقیه رو بسپر به خدانهایی تو خیلی جدی بگیر اون خیلی تاث ... آخه حس می کنم مطالب و داره یادم میره به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍
00setinoo عضویت: 1404/05/04 تعداد پست: 3276 قربونت برم خیلی استرس و اضطراب دارم🥲🧡🫂 نه عزیزم استرس چی؟مطمئن باش هر چی باشه نتیجه اش خیره حتی اگه تو نظرت بد باشهاینو با تمام وجودم درک کردم که بهت میگم😚 دانشجو🧠
_setare_ordibehshtii مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 10167 نه عزیزم استرس چی؟مطمئن باش هر چی باشه نتیجه اش خیره حتی اگه تو نظرت بد باشهاینو با تمام وجودم درک ک ... 🧡🥲🌱 به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍
00setinoo عضویت: 1404/05/04 تعداد پست: 3276 آخه حس می کنم مطالب و داره یادم میره اگه انسانی هستی تاریخ و جامعه و جغرافی رو زیاد مرور کن نمونه سوال تستی کنکور سالای قبلم بزن اون موقع این حست میره دانشجو🧠
_setare_ordibehshtii مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 10167 اگه انسانی هستی تاریخ و جامعه و جغرافی رو زیاد مرور کن نمونه سوال تستی کنکور سالای قبلم بزن اون موقع ... انسانیمآره ولی نهایی جلو افتاده به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍
lllllllllllklklllkl عضویت: 1402/05/19 تعداد پست: 8336 چه رشته ای هستی؟آره بنظرم اول نهایی و الویت قرار بده منم قلم چی میدم🥲 تجربیاین هفته جلسه با مشاورم حرف بزنممن قبلا یدور خوندم نهاییارو ویدیو دیدم ولی خب واقعا یادم رفته نیاز ب مرور دوباره و دوباره دارم کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨
lllllllllllklklllkl عضویت: 1402/05/19 تعداد پست: 8336 چه رشته ای هستی؟آره بنظرم اول نهایی و الویت قرار بده منم قلم چی میدم🥲 دبیری الهیات فکنم فقط دانشگاه قم داره؟ زنداداشم اونجا درس خونده بود میگفت خیلی دانشگاه خوبی بودهموفق باشی کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨
_setare_ordibehshtii مدیر استارتر عضویت: 1401/08/24 تعداد پست: 10167 دبیری الهیات فکنم فقط دانشگاه قم داره؟ زنداداشم اونجا درس خونده بود میگفت خیلی دانشگاه خوبی بودهموفق ... نه اکثر استانا دارنقربونت برم همچنین🧡🌱 به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍