2789
عنوان

کنکوریا🥲🧡🌱

| مشاهده متن کامل بحث + 26 بازدید | 24 پست
تراز ۸۸۰۰ انسانی خوبه؟ سخته آوردنش توی یکسال ؟

نه

تقریبا ریاضی ۲۰ درصد

فنون ۳۰ و اینا

جامعه و روان ۷۰

عربی ۵۰

تاریخ جغرافیا ۴۰

و فلسفه منطق در حد ۱۵

و اقتصاد در حد ۴۰ بزنی میاری

هرچند معدلم مهمه

به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍

بمیرم برات🥲امسال سال خیلی سختی بود خیلی سختمنم پارسال جمله اخرتو خیلی میگفتم امسال میبینم اونهمه اس ...

قربونت برم خیلی استرس و اضطراب دارم🥲🧡🫂

به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نگران نباش کنکور تستیه چرا یادت نباشه؟تو بخون بقیه رو بسپر به خدانهایی تو خیلی جدی بگیر اون خیلی تاث ...

آخه حس می کنم مطالب و داره یادم میره

به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍

قربونت برم خیلی استرس و اضطراب دارم🥲🧡🫂

نه عزیزم استرس چی؟

مطمئن باش هر چی باشه نتیجه اش خیره حتی اگه تو نظرت بد باشه

اینو با تمام وجودم درک کردم که بهت میگم😚

دانشجو🧠

اگه انسانی هستی تاریخ و جامعه و جغرافی رو زیاد مرور کن نمونه سوال تستی کنکور سالای قبلم بزن اون موقع ...

انسانیم

آره ولی نهایی جلو افتاده

به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍

چه رشته ای هستی؟آره بنظرم اول نهایی و الویت قرار بده منم قلم چی میدم🥲

تجربی

این هفته جلسه با مشاورم حرف بزنم

من قبلا یدور خوندم نهاییارو ویدیو دیدم ولی خب واقعا یادم رفته نیاز ب مرور دوباره و دوباره دارم

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

چه رشته ای هستی؟آره بنظرم اول نهایی و الویت قرار بده منم قلم چی میدم🥲

دبیری الهیات فکنم فقط دانشگاه قم داره؟ زنداداشم اونجا درس خونده بود میگفت خیلی دانشگاه خوبی بوده

موفق باشی

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

دبیری الهیات فکنم فقط دانشگاه قم داره؟ زنداداشم اونجا درس خونده بود میگفت خیلی دانشگاه خوبی بودهموفق ...

نه اکثر استانا دارن

قربونت برم همچنین🧡🌱

به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792