من بعد از قهری ک قبلا کرده بودم مجدد برگشتم سر خونم ی مدت خوب بود دارم میرم سر کار از وقتی برگشتم حتی خرجی بهم نمیده فقط وسایلی ک برای داخل خونه میخره،یکساله هرچی لباس و شارژ و دکتر میرم خودم هزینه اشو میدم ،خسته شدم اوندفعه بهش گفتم پول لازمم بزن ب کارتم انقدر نزد تا دعوامون شد،همیشه اولویتش خانوادشن یعنی برای اونا بی حساب خرج میکنه اما برای من ن،این ماه رفتم دکتر خرجم ۱۵ تومن شده همشو خودم دادم یکبار نپرسید تو کارتت پول داری یا ن،دیگه واقعا ناامید شدم