5 روزه بینیمو عمل کردم احساس می کنم خیلی تغییر نکرده و اصلا به قیافم نیاد خیلی ناراحتم هنوز گچ بینیمو برنداشتم ولی پره ها که دست نزده و سربالا هم نشده خیلی ناراحتم. خیلی ساله درگیر این بودم عمل کنم یا نه ولی الان پشیمونم چرا عمل کردم؟ به نظرم اشتباه کردم.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام عزیزم مبارک باشه بزار چند ماه بگذره بعد حرف بزن😂آخه زیر گچ چی مشخصه خدایی خودم ۴ماه پیش عمل کر ...
دیروز آتل بینیمو باز کردم خیلی حالم بد شد بینیم اصلا خوب نشده از بالا به شدت باریک از پایین پهن و باز یعنی مثل شیپور شده. نمیدونم چرا دکتر نکرده پره ها رو جمع کنه یا اینکه حداقل بالا رو اینقد باریک نکنه. از بس غصه خوردم دیوونه شدم.