2777
2789
عنوان

عمل بینی

32 بازدید | 13 پست

سلام

5 روزه بینیمو عمل کردم احساس می کنم خیلی تغییر نکرده و اصلا به قیافم نیاد خیلی ناراحتم هنوز گچ بینیمو برنداشتم ولی پره ها که دست نزده و سربالا هم نشده خیلی ناراحتم. خیلی ساله درگیر این بودم عمل کنم یا نه ولی الان پشیمونم چرا عمل کردم؟ به نظرم اشتباه کردم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم

مبارک باشه

بزار چند ماه بگذره بعد حرف بزن😂

آخه زیر گچ چی مشخصه خدایی

خودم ۴ماه پیش عمل کردم. قوز داشت بینیم. زیر گچ همش کارم شده بود گریه زاری و بی حالی و غش و ضعف تا دکترم۶روزه گچو برداشت. دیدم نه بابا اصلا قوز نداره🤣

من سه ماهه گذشته هنوز شکل اصلیش مشخص نیست بعد شما هنوز ۵ روز گذشته منتظری مشخص بشه چی شده؟😐

آخه دو سه نفری که با خودم تو یه روز عمل کردن فرم بینیشون مشخصه سربالاست ولی مال من نیست واقعا

سلام عزیزم مبارک باشه بزار چند ماه بگذره بعد حرف بزن😂آخه زیر گچ چی مشخصه خدایی خودم ۴ماه پیش عمل کر ...

سلام گلم مرسی زنده باشی

زیر گچ که مشخص نیست ولی پایین بینی تقریبا معلومه.

می دونم واسه قضاوت خیلی زوده باید زمان بخوره اما خیلی خوش بین نیستم

منم مثل تو هقته پیش عمل کردم خیلییی ام حساس اامولی واقعن الان نمیشه قضاوت کرد...الان کلی ورمه صورت و ...

سلام مبارکت باشه عزیزم

بله درسته واسه قضاوت زوده اما امیدوارم عاقبت کار پشیمونی نباشه.

[QUOTE=415031774]سلام ممنون درسته ولی فرم بینی همون اوایل خودشو نشون

نه دقیق نمیتونی بگی برا یه سری ها خیلی طول میکشه جا بیوفته

بدن با بدن متفاوته شما تازه یه هفته هست عمل کردی عجله نکن

آخه دو سه نفری که با خودم تو یه روز عمل کردن فرم بینیشون مشخصه سربالاست ولی مال من نیست واقعا

نه من خودم به شخصه هنوز روز به روز داره فرم بینیم تغییر میکنه باید صبور باشی گلم

سلام عزیزم مبارک باشه بزار چند ماه بگذره بعد حرف بزن😂آخه زیر گچ چی مشخصه خدایی خودم ۴ماه پیش عمل کر ...

دیروز آتل بینیمو باز کردم خیلی حالم بد شد بینیم اصلا خوب نشده از بالا به شدت باریک از پایین پهن و باز یعنی مثل شیپور شده. نمیدونم چرا دکتر نکرده پره ها رو جمع کنه یا اینکه حداقل بالا رو اینقد باریک نکنه. از بس غصه خوردم دیوونه شدم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز