5 روزه بینیمو عمل کردم احساس می کنم خیلی تغییر نکرده و اصلا به قیافم نیاد خیلی ناراحتم هنوز گچ بینیمو برنداشتم ولی پره ها که دست نزده و سربالا هم نشده خیلی ناراحتم. خیلی ساله درگیر این بودم عمل کنم یا نه ولی الان پشیمونم چرا عمل کردم؟ به نظرم اشتباه کردم.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
سلام عزیزم مبارک باشه بزار چند ماه بگذره بعد حرف بزن😂آخه زیر گچ چی مشخصه خدایی خودم ۴ماه پیش عمل کر ...
دیروز آتل بینیمو باز کردم خیلی حالم بد شد بینیم اصلا خوب نشده از بالا به شدت باریک از پایین پهن و باز یعنی مثل شیپور شده. نمیدونم چرا دکتر نکرده پره ها رو جمع کنه یا اینکه حداقل بالا رو اینقد باریک نکنه. از بس غصه خوردم دیوونه شدم.