2777
2789
عنوان

افسردگی🥲

| مشاهده متن کامل بحث + 629 بازدید | 32 پست
منم یه دست لباس اونم لباس راحتی همیشه می پوشم اصلانم حال ندارم جایی برم الان بقدری حالم بده تو خونه ...

برو روانپزشک لطفا

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه دکتربرین احتمالن سرترالین میده وهورمون شادی بخش مغزتون ترشخ میشه

داروهای متفاوتی هست اینم از داروهای خانواده ssri

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

داروهای متفاوتی هست اینم از داروهای خانواده ssri

بله ولی حتمن شادمیشن وپامیشن

امیدوارم دکتربرن ونزارن تواین حال بمونن

خداروزی رسان بی حساب تک تک مردم ایران است.لطفن برای شفای پوریادعابفرمایید.

بله ولی حتمن شادمیشن وپامیشنامیدوارم دکتربرن ونزارن تواین حال بمونن

سرترالین ولی اشتها رو زیاد میکنه و چاق میکنه

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

من چند سال درگیر افسردگی بودم و هیچ چیز توی زندگی خوشحالم نمی کرد، هیچ حسی به جز تنهایی، بی انگیزگی و غم نداشتم

به معنای واقعی کلمه مثل یه ربات شده بودم و نمی تونستم چیزی رو حس کنم

از مشاوره ی روانشناسی هم استفاده کردم ولی تاثیری نداشت... واقعا درمونده شده بودم چون واقعا کسی رو نداشتم که بهم کمک کنه

از طرفی این شرایط باعث شده بود که مشکلات زیادی برای من پیش بیاد..

بعد از مدتی تصمیم گرفتم یکم ارتباطم رو با خدا بیشتر کنم، چون احساس می کردم واقعا هیچکی نمی تونست بهم کمک کنه و فقط من مونده بودم و خدا ، قدم به قدم پیش رفتم ، از روزی فقط دو رکعت نماز دلی شروع کردم و نتیجه؟ روز به روز حالم بهتر شد، امید به زندگیم و شوقش، احساسات قبلیم و حال روحیم، اراده ام و خیلی چیزای دیگه دوباره برگشت و شروع کردم که برای زندگیم اهمیت بیشتری قائل بشم و هدفمند تر حرکت کنم

و از اون دو رکعت نماز، رسیدم به خوندن همه ی نماز های واجب

حالا من همه این حرفا رو زدم که بگم اگه شما هم دلت گرفته ، مشکلاتی برات پیش اومده یا از لحاظ روحی نیاز به یکم رفرش شدن داری، پیشنهاد می کنم نماز خوندن رو امتحان کنی ، خیلی تاثیر فوق العاده ای داره و خیلی روزها که کم میارین یه محرکی میشه برای ادامه دادن تون 🤍

من چند سال درگیر افسردگی بودم و هیچ چیز توی زندگی خوشحالم نمی کرد، هیچ حسی به جز تنهایی، بی انگیزگی ...

بله درسته با اینکه ادم معتقدی نیستم اما گاهی اوقات حس میکنم نیاز به یه فضای مذهبی و انرژی از سمت خدا دارم گاهی دوس دارم برم امام زاده ای جایی فقط یه چند ساعت بشینم نمیدونم بعضی اوقات فکر میکنم فکرم مسخرس و ممکنه از سمت بقیم مسخره بشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز