2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 688 بازدید | 47 پست

نه

علاقه نباشه نمیتونم

چرا جملات سطحیتان را با «ما مردها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است....

این اشتباهو نکن.

ازدواج که شوخی نیست،مساله یه عمر زندگیه.

از چاله در میای ،میوفتی تو چاه.

باید وقتی ازدواج کنی،که با طرف تفاهم داشته باشی و مقداری حداقل علاقه اولیه باشه.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممکن بود تو اون بازه ی زمانی ک تو فشار مغزی بودم این کارو بکنم اما شما اگر تو این شرایطی این کارو نکن اگر طرفتو دوست نداری ممکن تااخر عمرت حسرت بش برات مگ اینک خودت اخلاقی داشته باشی ک فقط پول برات مهم باش

اره

همین که اعصابم اروم بشه جنگ اعصاب نداشته باشم کافیه

☠️❌آقایون درخواست ندین ❌☠️یه روز که به آرزوهام رسیده باشم تاپیک میزنم یه تاپیک که پشتش یه عالمه حس خوب باشه نه حسرت ...😉🤗😍😘

نه علاقه نباشه نمیتونم

دختره میتونه دوسش داشته باشه مص یه ادم حس رواج سنتی شایدم بعدا دوست داشتن واقعی شکل گرفت؟

تو مرا آزردی...که خودم کوچ کنم از شهرت،تو خیالت راحت!میروم از قلبت،میشوم دورترین خاطره در شبهایتتو به من میخندیو به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی...برنمیگردم، نه!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد...عشق زیباست و حرمت دارد... و اما نه دشمن شدیم ، نه دوست موندیم ، فقط یهویی هیچکس هم شدیم ، شدیم غریبهتر از عابرهای توی خیابون . کاش از یادم بری از فکر کردن بهت خستم خستم .

نه مرد دیپلمه بی فرهنگه

چه حرف چرتی

فرهنگ تو تحصیلات نیس تو ادب و ذات ادمه

سواد که شعور نمیاره

☠️❌آقایون درخواست ندین ❌☠️یه روز که به آرزوهام رسیده باشم تاپیک میزنم یه تاپیک که پشتش یه عالمه حس خوب باشه نه حسرت ...😉🤗😍😘

نه، این اون بنده خدا فکر میکنه شما دوسش دارید که میخواید باهاش ازدواج کنید اگه یکی بااین طرز فکر باشما ازدواج کنه چه حالی میشی؟

من خدا رومیبینم به شکل نور درمحیطی نیمه روشن پراز عطر گل با نورهای کوچک معلق درهوا با چشمه کوچک زلال صدای اهنگ صبح درمادرید گوش رو نوازش میکنه ومن درآغوش خداوندم دوستم داره بدون که به من نیازی داشته باشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز