بچه ها حاضرین برای فرار از خانواده و نجات پیدا کردن از نیاز مالی ازدواج کنین با پسری ک حس خاصی بهش ندارین ینی نه متنفرین نه عاشقشین یه ادم معمولیه براتون اما چون وضش خوبه باهاش ازدواج کنین اختلاف سنی سه سال اینم بگم شما لیسانس دارین میخونین در اینده دکتر میشین و از نظر ظاهری و تحصیلی خیلی ازش بالاترین ولی پسر دیپلم داره ولی از نظر مالی و خانوادگی بالاتره
تو مرا آزردی...که خودم کوچ کنم از شهرت،تو خیالت راحت!میروم از قلبت،میشوم دورترین خاطره در شبهایتتو به من میخندیو به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی...برنمیگردم، نه!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد...عشق زیباست و حرمت دارد... و اما نه دشمن شدیم ، نه دوست موندیم ، فقط یهویی هیچکس هم شدیم ، شدیم غریبهتر از عابرهای توی خیابون . کاش از یادم بری از فکر کردن بهت خستم خستم .
چرا جملات سطحیتان را با «ما مردها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است....
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ممکن بود تو اون بازه ی زمانی ک تو فشار مغزی بودم این کارو بکنم اما شما اگر تو این شرایطی این کارو نکن اگر طرفتو دوست نداری ممکن تااخر عمرت حسرت بش برات مگ اینک خودت اخلاقی داشته باشی ک فقط پول برات مهم باش
دختره میتونه دوسش داشته باشه مص یه ادم حس رواج سنتی شایدم بعدا دوست داشتن واقعی شکل گرفت؟
تو مرا آزردی...که خودم کوچ کنم از شهرت،تو خیالت راحت!میروم از قلبت،میشوم دورترین خاطره در شبهایتتو به من میخندیو به خود میگویی: باز میآید و میسوزد از این عشق ولی...برنمیگردم، نه!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد...عشق زیباست و حرمت دارد... و اما نه دشمن شدیم ، نه دوست موندیم ، فقط یهویی هیچکس هم شدیم ، شدیم غریبهتر از عابرهای توی خیابون . کاش از یادم بری از فکر کردن بهت خستم خستم .
نه، این اون بنده خدا فکر میکنه شما دوسش دارید که میخواید باهاش ازدواج کنید اگه یکی بااین طرز فکر باشما ازدواج کنه چه حالی میشی؟
من خدا رومیبینم به شکل نور درمحیطی نیمه روشن پراز عطر گل با نورهای کوچک معلق درهوا با چشمه کوچک زلال صدای اهنگ صبح درمادرید گوش رو نوازش میکنه ومن درآغوش خداوندم دوستم داره بدون که به من نیازی داشته باشه.