2789

عزیزم من ۴۰ سالمه ده روز بعد زایمانم فهمیدم توده دارم فقط خدا میدونه چه روزهایی گذرونم صدبار تا خودکشی با بچم رفتمو برگشتم بعد شیمی درمانی و تهوع و سرگیجه ، بچه گریه هاش منو دیوونه میکرد درحالیکه خودم نیاز به مراقبت داشتم بچه کنارم داشت گریه میکرد یعنی نابود شدم ،الانم خوب نشدم چرا چون استراحت ندارم چون ا لحظه گریه میکنه با اینکه یکسالش شده چرا چون همش دلنگرانشم ممکنه هرلحظه برم یا خوب شم دوباره برگرده این بچه تو سن کم بی مادر نشه این استرسا منو داغون کرد ،خواهرانه بهت میگم اوردن بچه یعنی حمااااااقت محض زندگیته خودت با شوهرت عشق کنید راحت و بی دغدغه بدون دلنگرانی هم در حق خودت هم در حق اون بچه ظلم نکن باز هم هرجور صلاح میدونی بله من چند نفرو دیدم بعد شیمی بچه دارم شدن ولی به نظرم اشتباهه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم من ۴۰ سالمه ده روز بعد زایمانم فهمیدم توده دارم فقط خدا میدونه چه روزهایی گذرونم صدبار تا خودک ...

سلام خوبی؟؟

امیدوارم حالتون بهتر شده باشه..مال شما توده توی تون بود؟؟ و اینکه گرید ش رو میگید بهم؟

سلام خوبی؟؟امیدوارم حالتون بهتر شده باشه..مال شما توده توی تون بود؟؟ و اینکه گرید ش رو میگید بهم؟

ممنونم عزیزم بهترم ولی هنوز هست،من لنفوم دارم،گریدش ۴ خیلی وحشیه ولی فعلا کنترل شده،درسته فرق داره نوعمون ولی منیکه ای راهو رفتم میگم جات بودم هیچ وقت بچه نمیاوردم حتی اگر سالم بودم چون ادم سالمم نمیدونه فرداش چه خبره ،ادم وقتی بچه نداره قدرت عملش خیلیی بالا میره ولی با بچه هی نگرانشی من نباشم اون چی میشه

عزیزم من ۴۰ سالمه ده روز بعد زایمانم فهمیدم توده دارم فقط خدا میدونه چه روزهایی گذرونم صدبار تا خودک ...

تو این شرایط هم خانواده خودت هم خانواده شوهرت باید کمکت میبودن😑

🦋

ممنونم عزیزم بهترم ولی هنوز هست،من لنفوم دارم،گریدش ۴ خیلی وحشیه ولی فعلا کنترل شده،درسته فرق داره ن ...

امیدوارم خدا بهت یه انرژی و سلامتی مضاعف بده

شفای 🥴 اونایی که اینکه اینجا  رو اونقد جدی گرفتن که فکر میکنن افسر سی آی اِی هستن😑🥴

ممنونم عزیزم بهترم ولی هنوز هست،من لنفوم دارم،گریدش ۴ خیلی وحشیه ولی فعلا کنترل شده،درسته فرق داره ن ...

عزیزم من سالم هستم ولی از بعد بچه دار شدنم تا همیندالان که سالها ازش میگذره واقعا از بچه دار شدنم پشیمونم. البته عاشق بچم هستم و تمام زندگیم صرف سلامت و اینده و زندگیش شده و خواهد بود. به قول شما ارزشش رو نداشنت نه برای من نه برای بچم.با تمام وجود میفهممتون با اینکه شما خیلی بیشتر از من سختی کشیدی

تا جایی که میدونم چون شیمی درمانی روی تخمک ها تاثیر منفی داره قبل استارت درمان تخمک ها رو باید فریز کنید

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

تو این شرایط هم خانواده خودت هم خانواده شوهرت باید کمکت میبودن😑

اره ،تا جایی که تونستن کردن ولی هر کدوم خودشون بچه و زندگی داشتن،چه قدر میتونستن بیان،ولی ای کاش تا سه ماهگی بچه رو میبردن از پیشم که من اون روزای فکر به خودکشیو تجربه نمیکردم اون همه استرس و حال بد باعث شد خوب نشم عود کرد یهو توکلم به خداست خدا خودش رحمش به این بچه ها بیاد گناه دارن تو سن کم مادر مریض که معلوم نیست جه قدر باشع .....

2 مورد

متاسفانه یکی شون بالافاصله بیماریش برگشت و بچه هم سقط و خودش بعد از چند ماه فوت کرد با اینکه بچه دیگه ای داشت و دکتر بارداری رو براش منع کرده بود.

مورد دیگه دکتر گفته بود میتونه باردار بشه و منعی نداره باردار شد و سالم بیماری هم برنگشت

یکی از سخت ترین کارهای دنیا چال کردن آرزو هاست نه آرزو های ماورایی بلکه آرزو هایی که واسه جامعه اصلا آرزو حساب نمیشه و اصلا دغدغه ای مثل اون ندارن که اسمش بشه آرزو

استارتر نگران نباش میتونی به رحم اجاره ای فکر کنی هم خودت هم بچه سالم هستین

یکی از سخت ترین کارهای دنیا چال کردن آرزو هاست نه آرزو های ماورایی بلکه آرزو هایی که واسه جامعه اصلا آرزو حساب نمیشه و اصلا دغدغه ای مثل اون ندارن که اسمش بشه آرزو

اره ،تا جایی که تونستن کردن ولی هر کدوم خودشون بچه و زندگی داشتن،چه قدر میتونستن بیان،ولی ای کاش تا ...

ان شالله به امیدخدا خوب میشی و تا ۱۰۰سالگی بالای سر بچه هاتی.. عزیزم ذکر استغفار امام صادق شروع کن برای هر چیزی خوبه

🦋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792