2777
2789
عنوان

طلاق

| مشاهده متن کامل بحث + 392 بازدید | 50 پست

ای بابا چه وضعیه .حسادتش عجیب غریب نیست عادیه .شمام کاری بهش نداشته باش اینجور ادما هرچی بیشتر جلوشونو بگیر انگار قدرتشون بیشتر میشه .بگو هر غلطی میخوای بکن .پا عواقبشم بمون(الکی .دورادور حواست باشه بهش)

فقط 20 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

کدخدایی که گمان کرده خدای ده ماست🕳کدخدا نیست ،خدا نیست ، بلای ده ماست 🎃اگه تو یه تاپیک باهات بحث کردم ،تو تاپیک دیگه باهات خوب بودم ،عاشقت نیستم،آیدیتو یادم رفته ⚒️.

چقدر جالب خودشو تغییر ندادهطلبکارم هست اگه براش مهم بوده شوهرش چرا خودشو عوض نکرده براش؟الان رگ حساد ...

قبلا زنگ میزد باهام حرف میزد من بهش میگفتم میخندید. میگفت اون باید مثل من بشه


برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بهش بگو باهاش سازش که نداشتی الانم نمیذاری این مرد زندگیشو بکنه؟برو دنبال ازادیت

همینو بگو

عرضه زندگی کردن ندارن

بعد کرم دارن حسادت میکنن

خب ازادی میخواستی برو گمشو ول بگرد

ولی قدر نمیدونی همین میشه تهش

برو سفر های خارجه فراموش کنی راهشم بلدی

موندم این ازادی چی داره خودشون رو به اب و اتیش میزنن تا کی اخه

حالا پسره یه کرمی داره بین این همه دختر میخاد همکار خانم سابقشو بگیره که خانم سابقش اذیت بشه

میخواد درسته نه میخاد

تاپیک های مربوط به خودکشی رو گزارش میزنم چون این کاربرا یه مشت قاتل مجازی هستن ضمن اسکل کردن بقیه، خودکشی رو واسه اون افسرده های واقعی دم دستی میکنن، حال بهم زن و بی لول تر اون پهن مغزهایی که مثلا میان دلداریشون، به امید روزی که فهم اونقد بالا بره که تاپیک این روانی ها فقط گزارش باشه

ای بابا چه وضعیه .حسادتش عجیب غریب نیست عادیه .شمام کاری بهش نداشته باش اینجور ادما هرچی بیشتر جلوشو ...

والا من میگم ول تو خوشگلی پولداری شاغلی همین روزا یکی مثل خودت پیدا باهاش ازدواج میکنی

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

همینو بگو عرضه زندگی کردن ندارن بعد کرم دارن حسادت میکننخب ازادی میخواستی برو گمشو ول بگرد ولی قدر ن ...

شاید شوهرش از اون مذهبیای متعصب بوده.

امیدوارم یه روزی خدا جای زخمات گل بکاره💕🌿🥰

همینو بگو عرضه زندگی کردن ندارن بعد کرم دارن حسادت میکننخب ازادی میخواستی برو گمشو ول بگرد ولی قدر ن ...

اصلا ازدواجش اشتباه بود، چون همه مسافرت ها مجردی ، همه مهمونی ها بخاطر پوشش و حجاب ش بدون همسر، با عرض معذرت فقط رابطه جنسی اونم به اصرار خانم باهم داشتن

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

بد دل . میگه حتما بخاطر دختر منو طلاق داده

بد نیست یه نگاه به قولهایی که داده بود و عمل نکرده بود بندازه ..همه مقصرن جززز خودش 🤣🤣🤣از قدیم گفتن هر کسی کو دور ماند از اصل خویش باز کووید روزگار وصل خویش ..داستان دوستانه که فکر کرد شوهر کنه تغییر میکنه اما برگشت به ذات خودش و مثل دوران مجردیش تیپ زد

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

شاید شوهرش از اون مذهبیای متعصب بوده.

فکر نکنم. چون مذهبی هست همسرش من دیدم ولی نه زیاد. اهل نماز و روزه است. ولی اختلاف هاشون اساسی بود مثلا دوستم پریود بود رفته بود حرم شوهرش گفته بود نرو گناهه گفته بود مگه تو خدایی ، ساده ترینش این بود

برای ازدواجم و سلامتی مادرم یه دونه صلوات مهمونم کن

فکر نکنم. چون مذهبی هست همسرش من دیدم ولی نه زیاد. اهل نماز و روزه است. ولی اختلاف هاشون اساسی بود م ...

وا..

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سرچ اینستاگرام

bingi | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792