2777
2789
عنوان

باهاش تموم کنم یا نه

198 بازدید | 15 پست

لطف میکنید همشو بخونید و راهنماییم کنید

با یه پسری نزدیک یک ماهه اشنا شدم. ۲۳ سالشه پرستاری میخونه و تازه ترم ۳ و قبلش با باباش کار ازاد میکرده...منم ۲۲ و رشته مشابه ترم ۵ ولی یک دانشگاه نیستیم اما شهرمون یکیه من تو شهرخودمونم اونم یه شهر نزدیک با ۲ ساعت فاصله و هفته ای یک بار میبینیم.

نمیدونم باهاش ادامه بدم یا نه.. حسم کنارش خوبه و بنظر ادم امنیه و رفتارش خوبه باهام و درک میکنه

یکبار دیدم با ابجیش تلفنی خیلی خوب صحبت میکرد خوشم اومد.

اما فعلا از لحاظ مالی اوکی نیست و ماشین نداره و گاهی ماشین باباشو میاره و وقتایی که نیاره من مجبورم اسنپ بگیرم و راستش خوشم نمیاد. وقتی کافه هم حساب میکنه چون قبلا بهم گفته از پس اندازام خرج میکنم راحت نیستم ولی دلمم نمیخاد کنار یه مرد خودم حساب کنم... قدش یکم فقط ازم بلندتره من ۱۷۰م و چهرشم مردونس ولی خوشگل نیست.اما کلا پسر زرنگیه... گفته تا فارغ التحصیل نشم به ازدواج فکر نمیکنم و خب منم الان درس میخونم نمیتونم ازدواج کنم ولی خب خیلی طول میکشه بهش برسیم اینجوری و شایدم نرسیم... ازم توقعی هم نداره


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا


خب هدفت از رابطه چیه و ایده الات

همچین ادمی کم کم به 2 سال زمان نیاز داره که یه حداقل هایو فراهم کنه وبیاد جلو

درسته گفتی ادم زرنگیه اما خب شرایط سختی شده

و اینکه برای من تناسب قدی خیلی مهمه

ودراخر تو اشتباه منو نکن خواهرررررررر من این راهو رفتم و ارزش نداشت تا الان حقیقتا


نیوهى جوانى مرؤف له زمانى دایه
خب هدفت از رابطه چیه و ایده الات همچین ادمی کم کم به 2 سال زمان نیاز داره که یه حداقل هایو فراهم کنه ...

یعنی چی این راهو رفتی و ارزش نداشت عزیزم؟ من تا دو۲ سال دیگه خودم درسم تموم میشه و میتونم از اون لحاظ صبر کنم اما میترسم خیلی بیشتر طول بکشه شرایطش نمیدونم

یعنی چی این راهو رفتی و ارزش نداشت عزیزم؟ من تا دو۲ سال دیگه خودم درسم تموم میشه و میتونم از اون لحا ...


یعنی یه رابطه طولانی رو شروع کردم

بهقصد ازدواج یه طوریکه از قرار اول خواهر و مادرش میدونستن

گذشت مشکلاتی پیش اومد و خب من چون رفیق نیمه راه نبودم سعی کردم بمونم و اون مشکلاتو باهم حل کنیم

واون قضایا بعد دوسال تازع حل شد و میدونی اگه برگردم به عقب شروعش نمیکردم بااینکه پسر خیلی خیلی خوبیه

بنظرم کسی که شرایط بهتری داره و میتونه زود تر رابطه رو به سرانجام برسونه باعث میشه خیلی از دغدغه هارو تو تحمل نکنی الکی

نیوهى جوانى مرؤف له زمانى دایه
یعنی یه رابطه طولانی رو شروع کردمبهقصد ازدواج یه طوریکه از قرار اول خواهر و مادرش میدونستنگذشت مشکلا ...

اره واقعا... بنظرت واسه منم خانوادش باید بدونن از الان؟ و الان باهمین؟

اره واقعا... بنظرت واسه منم خانوادش باید بدونن از الان؟ و الان باهمین؟


اگه هدفمند باشه و زود بخواین روابط یه ذره رسمی تر بشه بله باید خانواده بدونن البته بعد اینکه فهمیدین همو میخواین


اره باهمیم و از بد روزگار به جایی رسیدیم کع هیچکدوم نمیتونیم به نبود اون یکی فک کنیم با اینکه شرایط خیلی سختی هم جفتمون داریم

نیوهى جوانى مرؤف له زمانى دایه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز