2777
2789
عنوان

یک سوال

427 بازدید | 31 پست

الان میگن اخر عاقبت اونایی ک دوست میشن تو کافه خیابون هر جا اگر ازواج کنن طلاق میگیرن بدعه ایا درست میگن ؟نباید قبل ازواج دوست باشی؟سنتی باید باشه؟

به نطرم طرز فکرشون اشتباههه ادم باید همو ببین تا عشق ایجاد بشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ربطی نداره

طلاق برا سنتی ها هم اتفاق میفته

ولی چون آدمایی که سنتی ازدواج میکنن معمولا تسلیم تر هستن و دیدگاه جامعه بهشون براشون مهمه، تو ازدواج حتی اگر اشتباه باشه میمونن(همه نه اما خب معمولا)

هیچ موضوعی نسخه کلی نداره!!


رعایت حدود و آشنایی طی دوره ایی کوتاه، داستانی با پایان باز اشتباهه...

صرفا جهت آگاهی!! یه شب اتفاقی اومدم اینجا، یکی داشت خودکشی میکرد!! با چندنفر تا صبح باهاش حرف زدیم تا منصرف شد... حضورم در این سایت زنونه افتخار نیست، ننگ هم نیست!! چون تاپیک عمومی شرکت میکنم، وارد تاپیک مسائل خانمها نمیشم، پیشنهاد دوستی به کسی نمیدم و ...در حد توانم سعی دارم مفید باشم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز