2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه چیزی بدونم کمک میکنم.بگو

امسال انتخاب رشته دارم به هیچ رشته و شغلی علاقه ندارم من خودم تجربی دوست داشتم فیزوتراپی ولی چون تو مسئله و فرمول و حل مشکل دارم بدم میاد ضعیفم همه گفتن نیا مثل ریاضی فیزیک و شیمی

باز کفتم انسانی بخونم روانشناسی که بازار کار نداره تا دکترا بخونی کلا که از رشته انسانی خبر داری ( درآمد پایین، مسیر طولانی ، مهاجرت پایین بازار کار ضعیف ) اینا


هنرستان هم نمیدونم چی برم اخه میگن باید علاقه داشته باشی چون دروس تخصصی میاد

امسال انتخاب رشته دارم به هیچ رشته و شغلی علاقه ندارم من خودم تجربی دوست داشتم فیزوتراپی ولی چون تو ...

من براساس تجربه ام فقط نظر میدم.


میدونی منم اون زمان مثل تو بودم.میگفتن ریاضی سخته فیزیک سخته. زیست رو غول میکردن.

خودمم روانشناسی علاقه داشتم، لیسانسم رو ی چیز دیگه گرفتم.

میگفتم کاش اول میرفتم انسانی که برام مناسب تر بود.

ولییییی الان سی سالمه،سرگشته و گمگشته بودم نمیدونستم چیکار کنم.

تا ینفر رو دیدم آرزو کردم اون باشم (پرستار بود). دوباره نشستم به خوندن و دوستش دارم و استعدادشو دارم همون فیزیک یک راهی پیدا میکنم زور میزنم یادش میگیرم در حد متوسط که میشم؟ الان خیلی بهترم.

من پرستاری میخوام، انتخابم اینه پاش وایسادم. تو هم دو به شکیت رو کنار بزار یه راه رو انتخاب کن و پاش وایسا و هیچوقت به خودت شک نکن.

اگه خواسته ات درآمده جایگاه اجتماعیه رشته های پزشکی خوبه.

اولین قدم تصمیم گیری اینکه بخوایش و بعدا شک نداشته باشی و نداری هیچی نظرتو عوض کنه.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز