2777
2789
عنوان

بچه سوم

| مشاهده متن کامل بحث + 917 بازدید | 19 پست

من ۳ فرزند دارم

داشتن فرزند به عواملی زیادی وابسته هست

توانایی جسمی خانم

روحیات پدر و مادر

شرایط مالی

کمک و رسیدگی و حمایت اطرافیان

والد شدن پدر و مادر

از همه مهمتر تربیت فرزند که بسیار بسیار مهمه

اولش بگم من هیچ کدوم از شرایط ها رو نداشتم

خیلی خیلی خیلی خیلی سخته ..خیلی..بچه های شلوغ با ویژگی های خاص و تنها

خیلی دوسشون دارم با تمام سختی هاشون و همیشه فکر میکنم زندگی قبل بودنشون چه شکلی بود ..

خیلی شیرین و لذت بخش ..مخصوصا وقتی مراقب هم هستن و باهم مهربونن و بازی میکنن




من سومی خدا خواسته شده من اون دوتا بچه هام نوجوان هستن با اینکه خیلی اذیت میکنند گاهی به شدت عصبی میشم ولی خب هیچ وقت به نبود شون یا پشیمون بودن فکر نمبکنم

زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من ۳ فرزند دارمداشتن فرزند به عواملی زیادی وابسته هستتوانایی جسمی خانمروحیات پدر و مادرشرایط مالیکمک ...

خداحفظشون کنه🌹🌹🌹

من بعضی هاش رو داشتم بعضی هاش رو نه

نمیدونم در زندگی من چقدر درست بود

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

من سومی خدا خواسته شده من اون دوتا بچه هام نوجوان هستن با اینکه خیلی اذیت میکنند گاهی به شدت عصبی می ...

خداحفظشون کنه😍


[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز