2777
2789
عنوان

بچه سوم

917 بازدید | 19 پست

امشب این تاپیک های بچه سوم رو که دیدم

یادم امد داغ بچه سوم رو به دل شوهرم گذاشتم😅

هی براش شرط میذاشتم و اون برآورده میکرد

شرط اینکه هربچه ای باید یه اتاق جدا داشته باشه

یه چیزی بود که برام مهم بود به اسمم بزنه و زد

یه موردی در شغلش بود که میخواستم تغییر بده

بیچاره همه رو انجام داد ولی خب سقط شد و من از اقدام مجدد خودداری کردم و با وجود دوست داشتن و عشق عمیق به بچه هام حس میکنم دوتا هم زیاده

نمیدونم چرا اون موقع عقلم رو از دست داده بودم و راضی به سومی شدم

حالا شماهایی که سه تا و بیشتر دارید واقعاً هرگز پشیمون نشدید؟

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مریم جان راستش برای منم عجیب بود شما به فکر بچه سوم بویدن😅

مادرتون وقتی فهمید چه واکنشی نشون داد؟😬😅

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

@شاینااا

ریپلای نشدی


برای شوهرم شرط های سخت گذاشتم و قبول کرد

بعد گفتم خب لیاقتش رو داره😅

بعد پیش خودم گفتم اقدام که برابر بارداری نیست

ولی خب شد و مجبور شدم الکی به بعضی ها بگم ناخواسته بود مثل مامانم🤣


مامانم هم همه جوره تخریبم کرد بهم ناسزا گفت

تهمت ناروا زد و...😅

الان میخندم ولی اون لحظه خیلی حس بدی بود که مامانم در مورد اتفاقات خصوصیم اونقدر باز نظر بده

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

@شاینااا ریپلای نشدیبرای شوهرم شرط های سخت گذاشتم و قبول کردبعد گفتم خب لیاقتش رو داره😅بعد پیش خودم ...

نحوه برخورد مادرتون با زندگی شما و خانم دکتر 180 درجه متفاوته:)))

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

نحوه برخورد مادرتون با زندگی شما و خانم دکتر 180 درجه متفاوته:)))

هر ۴ بارداری

۴ جنگ با مادر

حالا شدتشون کم و زیاد بوده 😅


ولی خانم دکتر زندگی و بدن و آینده خودشه :(

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

هر ۴ بارداری۴ جنگ با مادرحالا شدتشون کم و زیاد بوده 😅ولی خانم دکتر زندگی و بدن و آینده خودشه :(

زمووونه دیگه چقدر عوض شده...:)))))

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

همیشه در زندگی دوست داشتم جای خانم دکتر باشم ولی حتی جای شما (نوعی) هم نبودم 😅

منم دلم میخواست مادر خانم دکتر مادر من بود 🤣

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز