سلام دوستان من دختری 23ساله هستم همه دوستام ازدواج کردن و بچه دارن یا نامزد ظاهرمم خوبه قدم ولی کوتاهه چرا من خواستگار ندارم اونوقت همه دوستام ازدواج کردن یعنی میشه خدا صدامو بشنوه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یه بنده خدایی اینجور مواقع میگفت حالا انگار تو شوور براش ریدن😂😂😂😂
البته بلانسبت شما
دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست