2777
2789
عنوان

پشت کنکوریا

261 بازدید | 35 پست

بچه‌ها میشه لطبا وقت بطارید کمکم کنید لطفااااااا




اگه پشت نیستید کنکوری این دوسه سال اخیر نیستید نظرندید ممنونم 



من امسال نه مشاور دارم نه کلاس ثبت نام کردم و قصد دارم فقط نهایی‌هامو خوب بدم و یه چند درصد توی کنکور بزنم و کنکور فرهنگیانمو بالا بزنم فرهنگیان دوست دارم قبول بشم بعد اینکه بچه‌ها میگم مامانم گفته باید نهایا رو تا دی ماه درس اختصاصی رو تموم بکنی یعنی منظورش اینه که من باید زیست و فیزیک و شیمی و ریاضی رو کل کتابو بخونم تا دی ماه یک دور و خوب بچه‌ها من حقیقتاً الان فصل شیشه زیستم و یک هفته دارم زیست می‌خونم و احتمالا امشب فصل ۶ رو تموم می‌کنم و فردا هم سوالشو حل می‌کنم هم اینکه فصل ۷ و ۸ می‌خونم و تموم می‌کنم می‌خوام ببینم بچه‌ها شما چیکار می‌کنید فقط لطفاً انرژی منفی ندید و اینکه مامانم گفته آزمون‌های دی ماه و ثبت نام باید بکنی بری اونا رو بدی می‌ترسم تا اون موقع تموم نکنم بچه‌ها دی ماه کل کتابه؟؟

این مدعیان در طلبش بیخبرانند! آن را که خبر شد خبری باز نیامد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من مامان یه کنکوریم چون خودم براش برنامه ریزی کردم اختصاصیاش شیمی و گسسسته مونده هیچی نخونده فیزیک  هندسه و حسابان ریاضی  خونده تقریبا رسیده به کلاس دوازدهمش که الان هست عمومی هم هیچی البته پسر من خیلی بازیگوشه

قبولی پارسالم 

عزیزم بهت توصیه میکنم تستی هم کارکنی متاسفانه روش شما درست نیست خیلیا با این عقیده میافتن عقب

و خداونــدبرایقلبهایبیقرار حسیــن‹؏› راآفرید🌱...️

ایجاد سابقه تحصیلی فقط و فقط خردادماه

سلام می‌دونم عزیزم من کل کتابو تا قبل از دی ماه قراره تموم کنم که چند دور کتابو بخونم واسه همین می‌خوام آزمون آزمایش دیر و شرکت کنم میگم اون نصف کتابه یا

این مدعیان در طلبش بیخبرانند! آن را که خبر شد خبری باز نیامد

سلام می‌دونم عزیزم من کل کتابو تا قبل از دی ماه قراره تموم کنم که چند دور کتابو بخونم واسه همین می‌خ ...

کل کتاب

این مدعیان در طلبش بیخبرانند! آن را که خبر شد خبری باز نیامد

سلام می‌دونم عزیزم من کل کتابو تا قبل از دی ماه قراره تموم کنم که چند دور کتابو بخونم واسه همین می‌خ ...

۲ساله که کنکور توی دی ماه برگزار نمیشه دختر قشنگ 

دی آخه چیزی نیست ک 

۱۵ بهمن به درخواست خودم تعلیق میشم . اگر کسی کاری داشت و ریپلای کرد و جواب ندادم یعنی نیستم . با تشششکرررررر....کاربری دست یه شهره🤣🤦🏻♀️

قبولی پارسالم عزیزم بهت توصیه میکنم تستی هم کارکنی متاسفانه روش شما درست نیست خیلیا با این عقیده میا ...

سلام بگم برنامه م رو بهتون؟

این مدعیان در طلبش بیخبرانند! آن را که خبر شد خبری باز نیامد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792