2777
2789
عنوان

دیت اول

102 بازدید | 10 پست

بچه ها من با ی نفر آشنا شدم از طریق معرف . همو از نزدیک ولی ندیدم عکس همو دیدیم، دیت اول با چادر برم یا بدون چادر ( کلا چادری ام ، ولی خب گاهی هم نمیپوشم ) . چه تاثیری می‌تونه داشته باشع؟؟؟ البته با مانتو شلوار هم اگه برم حجابم‌اوکیه خیلی جلف نمیپوشم . نمی‌دونم چکار کنم . با چادر برم ببینمش یا بدون چادر 

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر چادری هستی، با چادر!

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت... و آرزوی پروریدن نسلی...پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...
هرجور راحت تری و حس میکنی شیک تر میشی

چادر بهم میاد ولی با مانتو شلوار احساس مرتب بودن بیشتر دارم . یا احساس میکنم برای دیت اول دست و پا گیر نباشه برام چادر ، وگرنه چادر بهم میاد ، چادر چقدر توی نظر مرد تاثیر داره؟؟؟

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
اگر چادری هستی، با چادر!

چادر بهم میاد ولی با مانتو شلوار احساس مرتب بودن بیشتر دارم . یا احساس میکنم برای دیت اول دست و پا گیر نباشه برام چادر ، وگرنه چادر بهم میاد ، چادر چقدر توی نظر مرد تاثیر داره؟؟؟

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
ببین اکثرا با چادری یا بدون چادر اگه ۶۰ درصد مواقع چادر سرته چادر بپوش

چادر بهم میاد ولی با مانتو شلوار احساس مرتب بودن بیشتر دارم . یا احساس میکنم برای دیت اول دست و پا گیر نباشه برام چادر ، وگرنه چادر بهم میاد ، چادر چقدر توی نظر مرد تاثیر داره؟؟؟

چشم ها عاشق میشن،ریه ها تاوان پس میدن:))
چادر بهم میاد ولی با مانتو شلوار احساس مرتب بودن بیشتر دارم . یا احساس میکنم برای دیت اول دست و پا گ ...

بستگی به مردش داره

بعضیا خیلی خوششون میاد ازش

بعضیا براشون فرقی نداره

بعضیام کلا حال نمیکنن

من نظر مرد برام مهم نیست! من چادری‌ام و بنابراین قطعا با چادر میرم دیدار اول

دخترکی شاد در من می‌زیست...که چونان شاپرک، به این‌سو و آن‌سو میپرید...خیال پرواز داشت... و آرزوی پروریدن نسلی...پر از غصه شد...از رویاهایش دست کشید...هنوز پا به سن نگذاشته بود که پیر شد...پولکِ بال‌هایش ریخت... پَرپَر شد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز