2777
2789
عنوان

امشب بعد

| مشاهده متن کامل بحث + 5302 بازدید | 242 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند ساله آشپزی نکردی؟!!!انرژی زنانه ات افت میکنه ها😁خونه وقتی بوی غذا میپیچه حس و حالش فرق داره

😂😂😂😂زنانگی رو ک نگو ی پا سگ بگو😂اره قبول دارم این حرف رو اشپزی مهمه خداییش🤪😂

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

میدم حاجی نرمالمغذاهامون یا کباب یا همبرگر دست ساز یا ساندویچ سرد

حاجی جون منم از کله ی سحر تو آشپزخونم صبحونه ناهار شام بچه هام اصلا غذای بیرون دوست ندارن همش خودم باید درست کنم  دهنم سرویسه

خدا حفظش کنه واقعا😅قبل بچه دار شدن همینجور بودی

فدااات بشم قشنگم 

قبل بچه داری نمونه بودم خدایی ناهار جدا شام جدا شمع میچیدم براش ولی الان گوزم نمیچینم🤣کلا اخلاقم سگی شده

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

حاجی جون منم از کله ی سحر تو آشپزخونم صبحونه ناهار شام بچه هام اصلا غذای بیرون دوست ندارن همش خودم ب ...

یاخدااااااا ببین من حتی خوندمشم خسته شرم چ برسه ب تووو واقعا افررررین باریییییک بابا دمت گرررم

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

فدااات بشم قشنگم قبل بچه داری نمونه بودم خدایی ناهار جدا شام جدا شمع میچیدم براش ولی الان گوزم نمیچی ...

😱عجببب😂😂😂ولی خدایش قدرشو بدون واقعا سه سال زمان کمی نیست بخواهی درک شرایط کنی صبرش زیاده چون مردا شکم پرستن😅 همیشه واسه هم بمونید

😱عجببب😂😂😂ولی خدایش قدرشو بدون واقعا سه سال زمان کمی نیست بخواهی درک شرایط کنی صبرش زیاده چون مرد ...

😂😂😂😂همه میگن بخدا ک قدرشو بدون چشمم عزیزمم ازه واقعا زمان کمی نیس درسته 

شکم رو ک خوب اومدی ولی چیزی نمیگه اصلا میخوره تازع میگه خدا زیادش کنه دستت دردنکنه🤣

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

من ی روزی توی ی تاپیک گفتم ۳ ساله ناهار نپختم همسرمیا از بیرون میگیره یا سیب زمینی سرخ میکنم دعوایی ...

اهان اره سخته با بچه کوچیک

ولی هر شب نمیشه رفت خونه مامان یا مامان بزرگ که

من اشپزی رو دوس دارم لذت بخشه برام

حتما برا شما سخت میاد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز