2789
عنوان

امشب بعد

| مشاهده متن کامل بحث + 5302 بازدید | 242 پست
غذای بیرون اصلا سالم نیست حتما چکاب آزمایش بدین

میدم حاجی نرمالم

غذاهامون یا کباب یا همبرگر دست ساز یا ساندویچ سرد

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

نه والا قشنگم هیچی نمیخورم ن صبونه ن ناهار ولی تا دلت بخواد اشغال خورم بستنی و پفک اینا ولی اگه میخو ...

بد مزه نیست چجوری بپزم 

🫂بلوچ و عرب و کورد تجزیه طلب نیستن😐 بلکه اونا سالهاس که لب مزرهای ایرانمون قربانی شدن 😑میدونی چه معادنی تو سیستان بلوچستان هستش ولی مردمش در نهایت فقر زندگی میکنن🤐 میدونی عرب ها بیشترین هزینه رو در جنگ تحمیلی متحمل شدن😭 الان اوضاعشون ....میدونی کوردها چه نسل کشی درشون رخ داده😭 میدونی بچه های روستاهای لب مرزیشون چقد قطع عضو و ناقص میشن😭 برای اینکه هنوز مینهای اون منطقه ها پاکسازی نشده😡 میدونی ....میدونی....میدونی بازم قضاوت نابجا میکنی 😡😡😡 حضرت حسین زیر بار ظلم نرفت💙💙💙🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍 هرچی لعن و نفرین بود که مردم واسه صدام حسین جانی میکردن الان هزاران برابرش پیشکش اردوغان که اون مردم بی گناه جنساید میکنه آمین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر کی یه جوریه دیگه مهم اینه حال دلت خوب باشه برای همه آدمهای دنیا حال خوب ودل خوش آرزو میکنم

فدااات بشممم من این اواخر حالم خوب نیس ایشالا هممون خوب بشیم😔

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

بد مزه نیست چجوری بپزم

ن خیلییییی خوشمزسسس یکم اب بریز یکم شکر و یکم مودر دارچین بزار بپزه بعد بخور

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

ن خیلییییی خوشمزسسس یکم اب بریز یکم شکر و یکم مودر دارچین بزار بپزه بعد بخور

هر صبح ناشتا ؟چقد بپزه در حد له شدن ؟

🫂بلوچ و عرب و کورد تجزیه طلب نیستن😐 بلکه اونا سالهاس که لب مزرهای ایرانمون قربانی شدن 😑میدونی چه معادنی تو سیستان بلوچستان هستش ولی مردمش در نهایت فقر زندگی میکنن🤐 میدونی عرب ها بیشترین هزینه رو در جنگ تحمیلی متحمل شدن😭 الان اوضاعشون ....میدونی کوردها چه نسل کشی درشون رخ داده😭 میدونی بچه های روستاهای لب مرزیشون چقد قطع عضو و ناقص میشن😭 برای اینکه هنوز مینهای اون منطقه ها پاکسازی نشده😡 میدونی ....میدونی....میدونی بازم قضاوت نابجا میکنی 😡😡😡 حضرت حسین زیر بار ظلم نرفت💙💙💙🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍 هرچی لعن و نفرین بود که مردم واسه صدام حسین جانی میکردن الان هزاران برابرش پیشکش اردوغان که اون مردم بی گناه جنساید میکنه آمین 

فکر کنم فقط منم عاشق آشپزی هستم مجردم هستم 

مامانم هم میگه یه مادر با عشق آشپزی میکنه برای بچه هاش از شب قبل هم فکر غذاش میکنه و همیشه بهترین غذارو داریم اصلا از غذای بیرون خوشش نمیاد یه روز غذا نپزه‌ بی حال میشه

شما هم‌نگیری بهتره عزیزم ناسالم و مضره نمیدونی چجوری پخته شده اخه 

هر صبح ناشتا ؟چقد بپزه در حد له شدن ؟

ناشتا نمیخواد در طول روز بخور 

ن یکن بپزه در حد نرم شدن

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

فکر کنم فقط منم عاشق آشپزی هستم مجردم هستم مامانم هم میگه یه مادر با عشق آشپزی میکنه برای بچه هاش از ...

🫣🫣🫣اره واقعا اینجوری بودن ک خیلییییی خوبه ولی خب اینجا بحث گشادیه منه🤣

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

ناشتا نمیخواد در طول روز بخور ن یکن بپزه در حد نرم شدن

ممنون کاش صورتم پر بشه 

🫂بلوچ و عرب و کورد تجزیه طلب نیستن😐 بلکه اونا سالهاس که لب مزرهای ایرانمون قربانی شدن 😑میدونی چه معادنی تو سیستان بلوچستان هستش ولی مردمش در نهایت فقر زندگی میکنن🤐 میدونی عرب ها بیشترین هزینه رو در جنگ تحمیلی متحمل شدن😭 الان اوضاعشون ....میدونی کوردها چه نسل کشی درشون رخ داده😭 میدونی بچه های روستاهای لب مرزیشون چقد قطع عضو و ناقص میشن😭 برای اینکه هنوز مینهای اون منطقه ها پاکسازی نشده😡 میدونی ....میدونی....میدونی بازم قضاوت نابجا میکنی 😡😡😡 حضرت حسین زیر بار ظلم نرفت💙💙💙🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍 هرچی لعن و نفرین بود که مردم واسه صدام حسین جانی میکردن الان هزاران برابرش پیشکش اردوغان که اون مردم بی گناه جنساید میکنه آمین 
انشاالله حالت عالی و زندگی به کامت بشهمنم افسردگی دارم 😔ولی چه میشه کرد زندگی جریان خودشو داره

من بدبختی مشکلم خودمم با خودم مشکل دارم 🥲

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

امیدارم هرچی که هست حل بشه و آرامش داشته باشی

ایشالا ایشالا خداکنه😍همچنین برای تو عزیزم ایشالا اتفاقای خوبی برات بیفته😍🥰

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792