2777
2789
عنوان

امشب بعد

5302 بازدید | 242 پست

از مدت هااا شام پختم هوراااااا😂😂

اونم انقد اشپزی نکرده بودم دستم با روغن سوخت🤪

همسرمم ذوق مرررررگ ک اااع خانمش شام پخته بالخرهههه 😂😂😂ولی انصافا مرغی گذاشتم ک نگم از طعمش باهر قاشقی ک همسرم میخورد چشاش خمار میشد خیلی وقت بود دستپختمو یادش رفته بود🤣شماها چی اگه هستید بگید اخرین بار کی اشپزی کردید؟؟؟

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من دیشب ماکارونی پختمالبته مجردمپس کی میپزه؟

من ی روزی توی ی تاپیک گفتم ۳ ساله ناهار نپختم همسرمیا از بیرون میگیره یا سیب زمینی سرخ میکنم دعوایی شد ک نگووو همه ریخته بودن چرا ناهار درس نمیکنی من همسرم درک میکته با بچه سختمه ناهار نمیپزم این هفته کلا ز بیرون خریده شاما هم یا خونه مامانمیم یا مامانبزرگم

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

نمیدونم والا شاید ما عادت کردیم


اخه بچه هم داری خب اون چی میخوره؟؟ من بچه دار شدنی بیشتر میپزم چون پسرم بیدار میشه اولین چیزی که دهنش درمیاد میگه آش....حتما باید غذا باشه 

باز من تنبلی میکنم چن بار از بیرون میگیریم .حس بدی میگیرم حس ناکافی بودن دارم شلختگی و ... غذا میپزی حالت بهتر میشه انگار البته از اشپزی خوشم نمیاد 

اخه بچه هم داری خب اون چی میخوره؟؟ من بچه دار شدنی بیشتر میپزم چون پسرم بیدار میشه اولین چیزی که دهن ...

ای جووونم خدا حفظش کنه من مامانم برای دخترم میپزه میفرسته اش سوپ ابگوشت ماستم خودش براش درس میکنه من فقط زاییدمشدیگه ناهاراشو ک مامانم میفرسته شامم ک اونجاییم 🤪

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

ای جووونم خدا حفظش کنه من مامانم برای دخترم میپزه میفرسته اش سوپ ابگوشت ماستم خودش براش درس میکنه من ...

پس همونه😍 لابد خودتم از همون میخوری 

والا من خونه مامانم رفتنی هم باید خودم غذا بپزم 🤕

پس همونه😍 لابد خودتم از همون میخوری والا من خونه مامانم رفتنی هم باید خودم غذا بپزم 🤕

ن والا من نه صبونه نه نااهار هیچی نمیخورم ولی همسرم از بیرون میخره مجبورم میکنه بخورم میگه لاغر دوس تدارم باید چاق شی😐🤣 خونه مامانم ک میرم دخترمم میندازم بغلشون میگم شیفته خودتون ب من هیچیش مربوط نیس خودشون تا اخرشب نگه میدارن پوشک میکنن میشورنش 🤣

عکس پروفایلم خودمم کپی ممنوع..‏وقتی توی سکوت زندگیتو بسازی..نمیدونن به چی حمله کنن...👍

ن والا من نه صبونه نه نااهار هیچی نمیخورم ولی همسرم از بیرون میخره مجبورم میکنه بخورم میگه لاغر دوس ...

خدا دختر و خونواده و شوهرتو برات حفط کنه ... همه نقش پررنگی دارن تو پر کردن شکم تو 🤣🤣

والا بخدا خوشبحالت 


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دوازدهم انسانی

maaal | 10 ثانیه پیش

زخم ابرو

khanumii | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز